Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3169327
Nee de dierenarts heeft hem niet gezien en kan hier ook niet komen om hem te onderzoeken. Lang verhaal, kiezen we niet zomaar voor. Er is dagelijks uitgebreid contact, we hebben een zeer goede relatie met de arts en er is nauwe samenwerking met de gedragstherapeut. Ik wil daar verder liever niet over uitwijden, maar ondanks dat het enorm behelpen is momenteel doen we echt niet zomaar wat.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3169329
O wat lijkt het me moeilijk, Kaela.

Waarschijnlijk heb je overal al aan gedacht, maar ik zeg het toch maar. Misschien kan je wat filmpjes maken voor je da?

En weet je? Soms moet je gewoon behelpen. Met een hond als Oscar, die gewoon geen goedlachse, alles vertrouwende labrador is doe je wat je kan.

Voor jou en Oscar een dikke knuffel.

:bigarmhug:
Door smulpaap
#3169331
Hope schreef: O wat lijkt het me moeilijk, Kaela.

Waarschijnlijk heb je overal al aan gedacht, maar ik zeg het toch maar. Misschien kan je wat filmpjes maken voor je da?

En weet je? Soms moet je gewoon behelpen. Met een hond als Oscar, die gewoon geen goedlachse, alles vertrouwende labrador is doe je wat je kan.

Voor jou en Oscar een dikke knuffel.

:bigarmhug:


Plus 1 . Dikke knuf voor jullie en Oscar  :-* :-* :-* :-* :-*
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3169342
Filmpjes doen we ook, dat is voor ons zo logisch dat ik het vergeet te vermelden.

En mijn post hiervoor is ook niet vervelend bedoeld Mijati. Het is echt een lang verhaal en ik kan me goed voorstellen dat het in dit topic nergens naar lijkt als je dat niet weet. Ik zou precies hetzelfde gezegd hebben als ik vanuit jou plaats mijn topic zou lezen.
Door Mijati
#3169364
Sorry, ik ken nog lang niet alle honden van de leden met hun verhaal.
Ik heb zelf ook geen hele vriendelijke hond naar de dierenarts (sowieso niet naar vreemden) en ik vind het voor jou en Oscar heel naar dat je niet heel veel verder komt op dit moment. Dus vandaar dat ik probeer mee te denken. Alleen al een bloedtest kunnen laten uitvoeren zou al zo veel verschil kunnen maken. Maar als dat op dit moment gewoon niet kan zonder Oscar in paniek/stress te laten raken en de dierenarts veilig zijn werk late doen, is het inderdaad roeien met de riemen die je hebt.

Heel veel sterkte en wijsheid toegewenst.
Ik hoop echt dat Oscar en snel weer boven op is.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3169553
Dat snap ik, daarom ook nog even mijn toevoeging. Ik heb het ook helemaal niet duidelijk verteld in de beginpost, dus dan kun je het ook niet weten.

Het gaat ook vandaag weer wat beter, dus we zijn voorzichtig optimistisch.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door