Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3169862
Overleg gehad met de DA en we gaan beginnen met AB en prednison. De uitslag van de galzuren was helaas nog niet binnen. Het biopt doen we nu nog niet. Hij moet daarvoor onder narcose want ze doen in Eersel geen naaldbiopt. Alleen 1 waarbij hij dus in principe "open" moet en daarvoor vind ik hem veel te zwak op dit moment.
We gaan dus beginnen met medicatie, en het leverdieet.
Vanavond kwam hij zelf naar de keuken voor een paar blokjes kipfilet. Verder heb ik biogarde yoghurt gehaald en daar heeft hij een lepel van op. Daarna nog een lepeltje havermout door wat yoghurt gedaan en daar heeft hij ook een hapje van gegeten.
Straks nog een keer een poging wagen of hij nog wat wil.
Laatst gewijzigd door tt-tjes op vr 13 nov 2015, 08:54, 1 keer totaal gewijzigd.
#3170024
Lizzy schreef: Kl*tez**i. Ik ga heel hard duimen dat de oorzaak iets onschuldigs is..... Galstenen bijvoorbeeld. Volgens mij kunnen die operatief verwijderd worden.
We hadden besloten om geen biopt te laten nemen omdat hij dan onder narcose moet, ze doen in Eersel geen naaldbiopt omdat dat gevaarlijk schijnt te zijn en je hond kan sterven.
Ik weet echt niet wat het betekend, te hoge galzuren.
Maar ik zit mijn ogen uit mijn kop te janken.
#3170048
Jee, wat een ellende, heb er geen verstand van maar wens jullie sterkte, hoop dat het telefoontje van de DA niet zolang meer op zich laat wachten, toch fijner om nu precies te weten wat er aan de hand is/kan zijn......  :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door