Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3283914
Ik weet niet meer wat ik voel :'( als ik naar hem kijk en naar zijn poten en huid denk ik het is genoeg.
Er staat een afspraak voor vanmiddag 4 uur maar twijfel dan weer of het de juiste beslissing is. :'(

We zitten in een emotionele roler coaster, en hopen op een antwoord wat er eigenlijk al is.
Door hamada
#3283932
Heel veel sterkte, je kunt het beste inschatten als het zover is. :'(
Laat ook vanmiddag de DA meedenken. Destijds bij het herseninfarct van Nymphea gingen we toch, een half uur voor de DA kwam twijfelen, en we hebben daar toen goed over kunnen overleggen en goed kunnen afwegen.

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
#3283933
tt-tjes schreef:Ik weet niet meer wat ik voel :'( als ik naar hem kijk en naar zijn poten en huid denk ik het is genoeg.
Er staat een afspraak voor vanmiddag 4 uur maar twijfel dan weer of het de juiste beslissing is. :'(

We zitten in een emotionele roler coaster, en hopen op een antwoord wat er eigenlijk al is.
denk dat jullie het antwoord al weten :'(
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3283938
Dit is de moeilijkste beslissing die je moet maken he!?

Heel veel sterkte! :bigarmhug:

Jij kent Chendo het beste. Wat zou hij willen?
Zo doorleven of rust en niet meer zo ziek?



Bedenk dat je nog kunt annuleren als de dierenarts er al is.
Heb je een fijne dierenarts?

Ik zal om 16.00 extra aan jullie denken. :-*
Door eelke
#3283940
tt-tjes schreef:Ik weet niet meer wat ik voel :'( als ik naar hem kijk en naar zijn poten en huid denk ik het is genoeg.
Er staat een afspraak voor vanmiddag 4 uur maar twijfel dan weer of het de juiste beslissing is. :'(

We zitten in een emotionele roler coaster, en hopen op een antwoord wat er eigenlijk al is.
Natuurlijk voel je dit, niemand voelt namelijk dat het fijn is om je hond te laten gaan. Het is ook gewoon een rot beslissing, dus de twijfel is erg logisch. Ook dat hebben wij meegemaakt, wij hebben de dag ervoor ook nog staan twijfelen om af te bellen. Ik begrijp je gevoel zo goed...

Ik nam me steeds maar voor, liever een week te vroeg, dan een dag te laat. Een hond weet het niet he... alleen voor ons is het gemis er dan een week te vroeg. Maar ook dat zou voor mij niet afwegen tegen het zien van het aftakelen en lijden van je hond.

En inderdaad, zelfs als je dierenarts er is, of jij daar bent, kun je nog afzeggen. Als je dan nog twijfelt zou ik dat zeker bespreken en alles nog eens doornemen met elkaar.

Pfffff ontzettend veel sterkte. Het is zo moeilijk. :'(
Door tt-tjes
#3283945
Inmiddels heb ik met de DA gesproken en we gaan het niet doen vanmiddag. Het voelt niet goed. Ik weet dat het misschien over een paar dagen anders zal zijn. Het is ook niet vanwege mijn eigen verdriet want dat zal er altijd zijn in zo'n geval.
Maar hij lijkt op de vitamine b12 injecties te reageren en is ook alerter en heeft weer meer interesse om rond te scharrelen.
Het lijkt misschien egoistisch maar het voelt gewoon te vroeg.
De DA zei ook, kijk naar je hond. Ga niet uit van zijn bloedwaardes maar kijk naar hem.
Door Cathelijn
#3283965
Misschien is het over een paar dagen inderdaad wel anders, maar als het vandaag niet de dag is om hem te laten gaan dan is het dat niet. Wat een emotionele rollercoaster. .. sterkte en een knuffel voor Chendo :-*
Door hamada
#3283989
Goed om je gevoel te volgen. Met Nymphea is de dierenarts destijds na een goed gesprek en een kop koffie weer weg gegaan. De dame leek ondanks haar conditie nog niet klaar te zijn voor het afscheid, en heeft uiteindelijk nog een flinke periode in geleende tijd geleefd.
Ik hoop dat Chendo ook nog die vonk kan vinden. En anders laat hij je dat echt wel weten.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door