Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3170399
tt-tjes schreef: Zijn er nog andere supplementen behalve Mariadistel die ik hem zou kunnen geven? Ik las ook dat het goed is om enzymen en vit b complex te gaan geven. En welke groenten zijn het beste voor hem?
Moet ik nu ook bot voor hem gaan malen?
Er zijn heel veel kruiden goed voor de lever, maar een hele simpele en goedkope (want buiten nog steeds volop te vinden) is paardebloemblad. Daarnaast is ook brandnetel erg goed. Qua groente; vooral bittere groenten als witlof en andijvie zijn goed voor de lever.

Heel erg veel sterkte met hem!!
#3170469
Irta schreef: Er zijn heel veel kruiden goed voor de lever, maar een hele simpele en goedkope (want buiten nog steeds volop te vinden) is paardebloemblad. Daarnaast is ook brandnetel erg goed. Qua groente; vooral bittere groenten als witlof en andijvie zijn goed voor de lever.

Heel erg veel sterkte met hem!!
Brandnetel staat hier meer dan genoeg bij de sloot. Maar wat ik begreep moet je dan de toppen hebben als de plant nog niet gebloeid heeft.

ik heb nu een groentenmix gemaakt van allerlei groenten die goed voor de lever zijn. Andijvie, witlof, wortel, broccoli, bloemkool, boerenkool.
Laatst gewijzigd door tt-tjes op zo 15 nov 2015, 10:42, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door