Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door prisje
#3158181
Vandaag op het losloop veld is Athena aangevallen door een andere hond. Ze heeft toch een aardige wond waar 4 hechtingen ingegaan zijn. Ze wouden der eerst een roesje voor geven maar die vlieger ging niet op bij mij en dus is het met een plaatselijke verdoving is het gehecht. Mijn meisje heeft het super gedaan daar. Bleef keurig netjes staan terwijl de da aan het hechten was. Uiteraard hebben we een antibiotica mee gekregen maar ik zit heel erg te twijfelen of ik die wel zal geven. Ik heb net gelijk ook een afkrabsel voor de demodex laten afnemen en die was voor de 2e keer negatief. Nu wil ik dus graag dat dat zo blijft. Volgens de da is antibiotica niet weerstandverlagend maar mijn gevoel zegt van wel. Gaat het ontsteken is dat uiteraard ook niet goed voor zowel de wond en haar weerstand. Ik twijfel echt heel erg
Wat is jullie mening??
Gebruikersavatar
Door prisje
#3158356
Mag ik de echinea forte door blijven geven naast de antibiotica? Ze krijgt al 1 x per dag 1 capsule solgar probiotica over het voer mag ik dat ophogen naar 2? Heeft dat nut? Ze weegt nu 57 kilo.
Door Lizzy
#3158458
prisje schreef: Mag ik de echinea forte door blijven geven naast de antibiotica? Ze krijgt al 1 x per dag 1 capsule solgar probiotica over het voer mag ik dat ophogen naar 2? Heeft dat nut? Ze weegt nu 57 kilo.
Ja, dat mag en ja, dat heeft nut. Je verminderd ook de bijwerkingen van de AB daarmee.
Gebruikersavatar
Door prisje
#3158469
Dankjewel :)
Dan blijf ik dat geven. Het heeft wel een aardige impact gehad op der. Ze ligt heel veel te slapen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door