Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3157851
Inmiddels is er wat in...
Kuipje kattenvoer ( :-[ ), wat gekookte vis, beetje bibi met worst en toen stond ik voor Tous zijn eten klaar te maken en kwam ze in de keuken kijken. Ik hou haar wat CB lam van tous voor dr neus (iets wat ze voor aslnog elke keer weigerde te eten) en zo heeft ze heel tous zijn portie op staan eten :D Zonder worst ofzo.... was toch wel 100 gram.

Verder loopt ze een beetje met haar ziel onder d'r arm, kan niet echt een plekje vinden om te liggen. Ze ligt altijd op de poef of de bank maar dat mag nu niet, ze moet eigenlijk benchrust voor 2 weken maar ik heb geen bench. Dus heb ik allerlei kussen op de grond liggen maartja...da's niet wat ze wil.
Die benchrust he.... ik laat haar gewoon wat lopen in huis, net even in de tuin en daar heeft ze een heel tijdje in de zon gelegen. Ze is stram en stijf...het lijk mij dat iets gepaste beweging wel oke is toch?
#3157852
Kijk dat eten klinkt positief.
Tja bench rust is lastig...als haar dat stress op zou leveren is dat ook niets natuurlijk. Maar blijven dralen is denk ik ook niet de bedoeling...
In een bench gaan ze dan toch liggen en geven ze zich misschien wat makkelijke over, dat geeft ze misschien meer rust...
Even aankijken en anders een stukje afzetten misschien, genoeg rust is wel belangrijk denk ik.
Maar zulke kleine beetjes beweging lijkt mij niet verkeerd...
#3157943
We hebben geen bench dus letterlijk benchrust is niet mogelijk. We hebben de woonkamer wat aangepast zodat ze daar al niet alle ruimte heeft. De ruimte die er is ligt vol met plaatsen om te liggen. Ze kan niet op de bank/poef springen.

Vanmiddag de wond eens goed bekeken, die ziet er netjes uit. Geen hechtingen en slechts net om de wond heen bloeduitstortingen. Dat zal misschien nog wel wat meer worden of niet hoop ik.

Ze heeft nog wat carnibest en bibi gegeten, zonder worst... ik hoop dat zich dit door gaat zetten. Ze heeft nu zo'n 3 a 4 ons gegeten vandaag en ik probeer straks nog wat te geven.
#3157956
zurca schreef: We hebben geen bench dus letterlijk benchrust is niet mogelijk. We hebben de woonkamer wat aangepast zodat ze daar al niet alle ruimte heeft. De ruimte die er is ligt vol met plaatsen om te liggen. Ze kan niet op de bank/poef springen.

Vanmiddag de wond eens goed bekeken, die ziet er netjes uit. Geen hechtingen en slechts net om de wond heen bloeduitstortingen. Dat zal misschien nog wel wat meer worden of niet hoop ik.

Ze heeft nog wat carnibest en bibi gegeten, zonder worst... ik hoop dat zich dit door gaat zetten. Ze heeft nu zo'n 3 a 4 ons gegeten vandaag en ik probeer straks nog wat te geven.
:thumbup:
#3158029
't Is ook echt een prinsesje... en dat hebben we zelf van haar gemaakt vrees ik :-[ :biggrin2:
Maar wat een opluchting dat ze zo zelf wou eten vanmorgen! Ze moet zeker 5 kilo aankomen dus ze moet nog even "aan de bak" maar het begin is er zullen we maar zeggen.
#3158162
Heel het topic gemist... :-[
zurca schreef: 't Is ook echt een prinsesje... en dat hebben we zelf van haar gemaakt vrees ik :-[ :biggrin2:
Maar wat een opluchting dat ze zo zelf wou eten vanmorgen! Ze moet zeker 5 kilo aankomen dus ze moet nog even "aan de bak" maar het begin is er zullen we maar zeggen.
Niks mis mee om zo'n mooie dame te verwennen als een prinses. ;)

Ze moet inderdaad 'aan de bak' en zo te zien in het filmpje denkt ze daar zelf precies zo over! ;D Beterschap en spoedig herstel voor Prinses Ziggy! :-*
#3158242
Ik had dit even gemist, maar wat fijn dat de operatie goed verlopen is. Geef je nog steeds de arnica? Gewoon lekker blijven doen hoor. En als je iets ontgiftends hebt mag je dat ook geven om de narcose zo snel mogelijk uit haar lijfje te krijgen.

Sterkte en een dikke zoen op haar neus xxx
#3158260
Al met al heeft ze vandaag toch wel zo'n 5 ons gegeten. Eens kijken of we dit morgen wat op kunnen schroeven ;) Ze heeft vanavond ook gewoon uit haar etensbak gegeten. Dat is lang geleden....
Arnica geef ik idd. nog steeds 3x daags. Iets om te ontgiften.... ik heb heilaarde in huis, zou dat wat zijn? Zoja wat voor dosering kan ik haar dan geven en hoe geef ik haar dat  gewoon door het eten?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door