Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Chantalletie
#3157720
Lizzy schreef: OK. Nou maak je echt maar niet teveel zorgen hoor. Die brokjes vallen heus wel uit elkaar in de maag. En misschien dat jouw aanwezigheid hem zelfs wel een beetje aanzet tot schrokken! Je zou hem eens met een bakje voer ergens alleen neer kunnen zetten, kijken hoe dat gaat.
Net gedaan, Bink alleen laten eten alleen zonder resultaat. Nu maar kijken hoe jij er op reageert maar ik denk, na jullie geruststellende woorden, dat het wel goed komt.
Door Lizzy
#3157779
Wat je nog kunt proberen is bone broth te maken en daar de brokken in de weken. Hij moet van die pap wel langzaam eten. En bone broth is gezond. En brokken hebben nul reinigende werking voor de tanden dus laat je op dat gebied ook niks wijsmaken (waarmee ik bedoel dat het weken van dat spul geen kwaad kan). Bone broth maak je zo: http://www.dogsnaturallymagazine.com/re ... one-broth/

Als het niet lukt met de Engelse taal kun je het door google translate gooien en anders vertaal ik het met liefde voor je.
Gebruikersavatar
Door Chantalletie
#3157789
Lizzy schreef: Wat je nog kunt proberen is bone broth te maken en daar de brokken in de weken. Hij moet van die pap wel langzaam eten. En bone broth is gezond. En brokken hebben nul reinigende werking voor de tanden dus laat je op dat gebied ook niks wijsmaken (waarmee ik bedoel dat het weken van dat spul geen kwaad kan). Bone broth maak je zo: http://www.dogsnaturallymagazine.com/re ... one-broth/

Als het niet lukt met de Engelse taal kun je het door google translate gooien en anders vertaal ik het met liefde voor je.
Goedenmorgen Lizzy, bedankt voor extra tip, zal het eens doorlezen. Mijn Engels is prima dus vertalen is niet nodig ;-)
Gebruikersavatar
Door Chantalletie
#3161062
Even een update en ik denk ook de laatste  :)
Het gaat goed met Bink, heel goed. Hij is weer de hond die ik ken, de eeuwige hongerige maar toch zeer trouwe en vriendelijke luiwammes. Vorige week donderdag zijn de drie hechtingen verwijderd en we hoeven niet meer terug te komen. De wond is mooi genezen, het litteken ziet er goed uit, hij mag alles weer zoals: rennen, spelen, lange wandelingen en mee met de fiets, noem maat op. Ik doe het nog wel rustig met hem aan, merk wel dat hij lang niks heeft gedaan en weer een beetje conditie moet krijgen en zo spierpijn te voorkomen.
Bink is nog aanhankelijk geworden dan dat hij al was en verliest mij niet uit het oog.

Precies een maand geleden begon voor ons de ellende en ik ben jullie erg dankbaar voor het meedenken en meeleven. Mijn trouwe viervoeter heeft het gered en ik hoop nog zoveel mooie jaren met hem mee te mogen maken.

Dikke lebber van Bink en lieve groetjes van mij
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door