Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door KarenH
#3154946
Ze zeggen altijd: geen nieuws is goed nieuws, maar ik heb toch wel een akelig gevoel hierbij.
Maar....misschien is hij met succes geopereerd en moet Chantal nu al haar tijd en energie in de verzorging van Bink stoppen.
In dat geval is het logisch natuurlijk dat ze voor fora nu even geen tijd heeft.

Keeping my fingers crossed.
Door smulpaap
#3155014
KarenH schreef: Ze zeggen altijd: geen nieuws is goed nieuws, maar ik heb toch wel een akelig gevoel hierbij.
Maar....misschien is hij met succes geopereerd en moet Chantal nu al haar tijd en energie in de verzorging van Bink stoppen.
In dat geval is het logisch natuurlijk dat ze voor fora nu even geen tijd heeft.

Keeping my fingers crossed.


Ja , ik weet het ook niet hoor  :-\ Laten we maar verder duimen  :)
Gebruikersavatar
Door Chantalletie
#3155027
Wat ontzettend lief dat jullie aan ons denken. Het heeft inderdaad even geduurd voordat ik wat kon typen.
Afgelopen weekend was een erg beladen weekend. Zoals jullie weten is Bink vrijdag geopereerd en om half 3 kregen we het lang verwachte telefoontje. Het ging niet goed met Bink. In zijn darmen is een knoop van een flos gevonden, die heeft de darm al zo aangetast dat de darm al verkleurd was, ze hebben het stuk touw en de verkleurde darm er uitgehaald en weer dichtgemaakt. De operatie was erg moeilijk aangezien de darm al erg poreus was.
Er werd ons verteld dat Bink voor zijn leven aan het vechten was en de kans bestond dat hij...........
Ik was helemaal van de kaart, mijn man gebeld en hij kwam gelukkig naar huis. We hebben de hele middag gehuild. Ik vroeg of ik naar hem toe mocht, dit mocht wel maar het was beter om hem vooral eerst zijn rust te gunnen. Hij was moeilijk wakker te krijgen, wilde niet opstaan. Dus ik heb besloten om telefonisch contact te houden.
'S avonds bij mijn laatste belletje voor het slapen gaan vertelde ze dat Bink uit zichzelf is gaan staan en een plasje heeft gedaan.
Bink moet 3 dagen in de praktijk blijven, aan het infuus en 3 dagen geen eten en drinken. De volgende morgen om half 9 was ik in de praktijk. Hij was de nacht goed doorgekomen. Toen hij mij zag was hij zooo blij!! We kregen een eigen kamertje en ik heb heerlijk met hem geknuffeld. Onze ontmoeting koste hem zoveel energie dat hij daarna weer in slaap viel. Het ging goed met Bink, al was hij nog niet uit de gevarenzone. Ik had besloten om hem 1x per dag op te zoeken aangezien hij te veel stress krijgt als ik weer weg ga.

Vandaag ben ik samen met mijn man naar hem toe gegaan. Hij is al een stuk alerter en was weer zoo ontzettend blij. Het gaat echt goed met hem. Toen wij de praktijk binnen stapte, lag Bink samen met de assistentes achter de bali. Meneer krijgt hier een voorkeurs behandeling en dat is voor mij erg fijn om te zien. Bink houd enorm van knuffelen!

Morgen is de laatste infuus dag en dan horen we hoe het nu verder gaat.
Ze gaan de voeding langzaam op bouwen, eerst vloeibaar en dan beetje bij beetje mag hij weer z'n eigen eten. Morgen horen we exact hoe en wat.

Tot nu toe ben ik, ondanks de zware week, alle onrust en onzekerheid, erg tevreden over de praktijk en de dierenartsen.

Ik ben erg blij dat mijn trouwe vriend de operatie goed is doorstaan en dat we nu kunnen werken aan zijn herstel.
Zoals iedereen wel kan beamen is je hond niet zomaar een hond. Wij hebben al zoveel meegemaakt, hij is echt mijn soulmate!  Mijn Bink is voor mij, mijn troost, mijn zekerheid, mijn clown, mijn ondeugd, mijn maatje mijn alles.

Bedankt voor jullie medeleven, adviezen, tips. Ondanks dat ik jullie niet 'ken' is het toch fijn om van je af te typen en naar ervaringen/ adviezen te vragen.
Ik zal jullie op de hoogte houden!
Laatst gewijzigd door Chantalletie op zo 20 sep 2015, 15:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3155029
Oh Chantal, wat ben ik opgelucht en wat zat ik uit te kijken naar dit bericht pfffff.
Ben echt zoooooo blij. Hoop dat het goed blijft gaan en hij weer helemaal herstelt!!!
Beterschap voor je mannetje!!
#3155033
Doranto schreef: Oh Chantal, wat ben ik opgelucht en wat zat ik uit te kijken naar dit bericht pfffff.
Ben echt zoooooo blij. Hoop dat het goed blijft gaan en hij weer helemaal herstelt!!!
Beterschap voor je mannetje!!
+1
Gebruikersavatar
Door Radja
#3155042
Doranto schreef: Oh Chantal, wat ben ik opgelucht en wat zat ik uit te kijken naar dit bericht pfffff.
Ben echt zoooooo blij. Hoop dat het goed blijft gaan en hij weer helemaal herstelt!!!
Beterschap voor je mannetje!!
+ nog 1! Pffffff!
Gebruikersavatar
Door pluk
#3155061
Doranto schreef: Oh Chantal, wat ben ik opgelucht en wat zat ik uit te kijken naar dit bericht pfffff.
Ben echt zoooooo blij. Hoop dat het goed blijft gaan en hij weer helemaal herstelt!!!
Beterschap voor je mannetje!!
+1
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door