Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Chantalletie
#3154416
Bedankt voor jullie belangstelling. Het gaat niet goed met Bink. Gisteren weer een foto gemaakt en het contrast-vloeistof kwam niet verder. Het blijkt dus dat Bink, zoals jullie al zeiden, verstopt zit. Vandaag word hij geopereerd. Toen ik hem vanmorgen bracht, duurde het vrij lang voordat hij in slaap viel, dat was behoorlijk naar om te zien. Ik ben de hele tijd bij hem gebleven en hij werd rustig van mijn stem. Ik wacht nu op een telefoontje hoe het met hem gaat.

Ik heb vannacht op de bank geslapen, en hij heeft de hele nacht bij mij in de buurt gelegen. Vanmorgen heeft hij weer gebraakt, dit keer stonk het enorm naar ontlasting.

Ik heb zo met hem te doen en ik ben zo angstig voor wat ze gaan aantreffen. Ik ben er kapot van, mijn lieve trouwe vriend  :'(
Gebruikersavatar
Door doranto
#3154426
Ik hoop heel hard dat het nog goed gaat komen. Een ding staat voor mij in ieder geval als een paal boven water. Hoe het ook af gaat lopen, bij deze da kwam ik echt NOOIT meer!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door