Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door petralita
#3139972
Lita heeft rare plekjes in de binnenkant van haar elbogen.
Ze heeft het in beide elbogen, de plekjes zijn rood en er zit een klein bultje van ongeveer 4mm.
Er lijkt in de vacht wat pus te zitten.
Ik heb niet het idee dat het pijn doet. Ik kan ook gewoon kijken, zonder een reactie van haar.
Ik heb niet het idee dat het jeukt en ze zit er ook niet overmatig aan.

Afbeelding

Herkent iemand dit? Wat kan het zijn?
Ik vind het een beetje vreemd dat het in beide elbogen zit en op zo ongeveer exact de zelfde plek.
Door miik
#3139996
In de oksels zitten de lymfeklieren en dat zijn kleine bultjes.... maar ehh daar komt normaal geen pus uit- dus het klopt niet met wat jouw hondjes heeft....
Zijn het schuurplekjes van een tuigje ?
Door petralita
#3140087
ze draagt eigenlijk nooit tuigen en halsbanden, ik heb het geluk achteraf te wonen. ze alleen heeft wanneer nodig halsbanden gedragen de afgelopen 2 maand.

teken hebben ze vaak idd bultjes maar ik vind het echt bijzonder dat ze tegelijk op de zelfde plek zitten.
Door petralita
#3140328
En dat is van teken? of iets anders?

zag net ook een plekje op haar neus, wat ik mij niet kan herinneren eerder gezien te hebben. zucht
Laatst gewijzigd door petralita op vr 31 jul 2015, 23:09, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door