Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3139924
:o jeetje wat erg zeg. Z'n teen gebroken is al erg, maar dat het zo erg zou zijn. Heeft hij zulke broze botten(door medicatie/ziekte?), of is hij zo ongelukkig gesprongen dat dit zo gebeurd is?
Ik neem m"n petje voor je af, zo veel ellende al gehad, en je blijft sterk, ook nu vecht je weer voor het beste voor vinnie.
Ik duim dat hij zonder pijn kan gaan lopen, het naar behoren geneest, en geen operatie nodig heeft.
#3140052
Me and my boys! schreef: hij schijnt, ik was er niet bij.... verkeerd terecht gekomen met het overspringen van een slootje >:(
Dit soort dingen zijn altijd inherent aan domme misstapjes of andere ongelukjes. Tis k*t met de mach van tien, maar het enige wat je kan doen om blessures te voorkomen is ze in een gesloten bench door het bos heen slepen.  Maar wel ruk dat het. U niet uit zichzelf zal genezen en er weer geopereerd moet worden. Hoe weinig de operatie volgens zeggen ook mag zijn.  Zucht...sterkte maar weer  :-*
Gebruikersavatar
Door Hope
#3140184
Angelique schreef: Dit soort dingen zijn altijd inherent aan domme misstapjes of andere ongelukjes. Tis k*t met de mach van tien, maar het enige wat je kan doen om blessures te voorkomen is ze in een gesloten bench door het bos heen slepen. 
+1

Soms zie je dieren vallen, over de kop gaan of iets anders achterlijks doen waarbij je het hart vasthoudt omdat je denkt dat ze hals nek en nieren gebroken hebben en dan staan ze zonder schrammetje te kijken waar je nu zo van geschrokken bent. En bij iets ontzettend lulligs waarvan je denkt dat het nooit een blessure kan opleveren blijkt er wat serieus kapot.  :-\
Gebruikersavatar
Door Hope
#3140324
Me and my boys! schreef: Prut...loopt op 3 poten... Ligt alleen maar en is stilletjes...
Buiten wilt ie niet uit de kar maar ja moet toch wat doen...Gaat die stinkerd gewoon liggen!
Och jee. Dan heeft hij toch wel echt last lijkt me. Arme Vinnie...
#3142542
Dit gaat t dus niet worden.... vinnie staat nu op 3 x dg 100mg tramadol en 1x metacam en het is prut..
hij wil niet lopen, gaat gewoon zitten of liggen...is stilletjes
maar, het rotte is dat ie aan zn teen zit te knagen met gevolg dat het open is... en voordat hij zelf dat kootje eraf haalt gaan we volgende week maar eens bespreken wat te doen.....want zo gaat t gewoon weg niet
ik moet hem constant in de gaten houden
Door miik
#3142547
Ellen, 1 van mijn pups heeft jaren terug ook zn teen gebroken, met spalk/verband ed is het genezen, maar het bleef een zwakke plek en iedere keer had hij er weer last van of brak het weer. Uiteindelijk is de teen eraf gehaald. De buitenste was het, dus hij moest even wennen met zijn evenwicht weer vinden. Maar het baasje zei, dat had ik veeeeel eerder moeten doen ! De operatie is genezen en sindsdien is het gewoon goed. Hond sport ook weer ! (Schapendrijven en frisbee).
#3142654
met zn andere breukjes in zn tenen ging het goed met spalken in zovere dat die teentjes wel raar staan
deze breuk is anders en hij bijt er veel aan....is ook niet gespalkt omdat dat met deze breuk niet werkt
en omdat ie er veel aan bijt en het ook ook stuk bijt zit er maar 1 ding op
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door