Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door ducktails
#354438
vandaag de uitslag gehad...ze hebben geen kankercellen gevonden!!!.

Wat het wel was konden ze ook niet precies zeggen.....feitelijk wilden ze een stukje weefsel hebben. Maar in overleg met de DA hebben we besloten om het even aan te zien. Ik heb n.l. het idee dat de bult heeel langzaam kleiner wordt. Het vocht is er uit en hopelijk gaat de bult vanzelf weg.Het is zeer waarschijnlijk een cyste geweest tg v een ontsteking. Ben heel blij dat we ons mannetje voorlopig nog bij ons kunnen houden en geen moeilijke beslissingen hoeven nemen.

Hij geniet nog zo van onze tuin en de hele dag buiten en natuurlijk zijn mooie hok. Als het warm weer is slaapt ie zelfs snacht in het hok!!

Bedankt voor het duimen en het heeft geholpen!!
Afbeelding
en de groeten van onze buurman!! ....zo noemen we duck tegenwoordig....
Door Lizzy
#354445
Pjiew Ria, wat een ontiegelijk goed nieuws!!!!! Ik ben ZO blij dat het allemaal in orde is met Duck! Geef die lekkere trotse huizenbezitter maar opnieuw giga-veel knuffels van mij! Op naar de volgende 9 jaar met Duck in geweldige gezondheid!
Door Truus
#354593
Dit lijkt het verhaal van Timo wel, die had twee weken geleden ook zo'n bult bij de keel. Hij had het op een gegeven moment zelf open geschuurd en er kwam allemaal bloed en vocht uit. Nu is het weg en zit er een korstje op.
Ik ben heel blij voor je met dit goede nieuws! Wat een spanning he :-\.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#355052
Oooh, gelukkig Ria! :D Wat zul je opgelucht zijn. Hopelijk trekt die bult snel vanzelf weg. Knuffel voor de buurman ;D :-*
Door romila
#355240
ducktails schreef: vandaag de uitslag gehad...ze hebben geen kankercellen gevonden!!!.

Wat het wel was konden ze ook niet precies zeggen.....feitelijk wilden ze een stukje weefsel hebben. Maar in overleg met de DA hebben we besloten om het even aan te zien. Ik heb n.l. het idee dat de bult heeel langzaam kleiner wordt. Het vocht is er uit en hopelijk gaat de bult vanzelf weg.Het is zeer waarschijnlijk een cyste geweest tg v een ontsteking. Ben heel blij dat we ons mannetje voorlopig nog bij ons kunnen houden en geen moeilijke beslissingen hoeven nemen.

Hij geniet nog zo van onze tuin en de hele dag buiten en natuurlijk zijn mooie hok. Als het warm weer is slaapt ie zelfs snacht in het hok!!

Bedankt voor het duimen en het heeft geholpen!!
Afbeelding
en de groeten van onze buurman!! ....zo noemen we duck tegenwoordig....
Oh had de topic nog nie gelezen...maareh is zeker een opluchting! Mooi zo!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door