Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door joel
#3227762
Iedereen bedankt voor Qadir z'n beterschap berichtjes.
Ik vond het verband in eerste instantie ook strak zitten, dus heb s avonds een laag tape eraf gehaald. Verder niet, meer omdat ik vanzelf weet dat ik het toch eigenlijk allemaal zelf (beter) wil doen, dus heb me erbij neergelegd dat de DA echt z'n poot wel kan verbinden dus de rest laten zitten.
Hij heeft het de afgelopen dagen goed gedaan, natuurlijk met de pijnstilling. Wel een voordeel van een windhond, die drentelt niet in huis dus geeft ook goed toe aan zijn rust. Het was even een uitdaging om zijn poten droog te houden met het uitlaten maar dat is ook gelukt!
Zometeen om 14.00 naar de DA, verband eraf en eerste cô, ben heel benieuwd.....
Gebruikersavatar
Door joel
#3227864
Controle was prima, nu enkel een klein verbandje om zijn pootje waar de duim zat. Dagelijks verbandje wisselen en proberen aan de lucht te laten genezen.... Echt een uitdaging ;)
Verder schrok ik wel even hoeveel zijn poot is geschoren, het is maar vacht en ik ben blij dat de operatie goed is gegaan, maar jemig zeg......
Gebruikersavatar
Door joel
#3256457
We zijn vandaag terug geweest op de jaarlijkse controle voor Qadir bij de Silverlinde.
In principe gaat het goed met hem qua nagels, maar omdat hij dit jaar toch in de tijd van de loopse teven bloed druppelde en onze eigen DA toch steeds voorstelde om voor castratie te gaan, leek het ons goed om dit ook daar te bespreken.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door