Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door chery
#3128726
Pffffffff, we blijven aanklungelen met ons ouwetje.
Gistermoregn moest ik werken, dus loop ik al heel vroeg met de honden. Ons oudje was weer traag en niet vooruit te branden, maar goed heeft ze wel vaker. Had niet zo'n zin in eten.

Kom ik eind van de ochtend thuis, heeft ze een hele dikke kop, ogen en lippen! Wist gelijk wel wat er loos was, heb er even bij me genomen en geluisterd naar de ademhaling, ze begon al lichtjes te gieren. Het is een franse bulldog, dus hup naar de DA.
Wachtkamer vol, maar ik kon gelijk doorlopen, spuit dexa erin. Thuis begon benauwdheid af te zakken. Later op de middag nog contact gehad, ze moest nog extra prednison nemen, vanmorgen  1 tablet en morgen 1 tablet.
Dierenarts zegt, wel bijzonder, normaal krijgen ze dit op jongere leeftijd, komt bijna nooit voor bij oudere honden.

Vandaag heeft ze goede en minder goede momenten, ze heeft geen pijn, onderzoeken komt niks uit. We geven haar quality time, ze hoeft niks meer, ze krijgt sowieso om de dag 5 mg prednison en zien wel hoe ze zich houd.....
Door Lizzy
#3128742
Wat een narigheid! Kan het niet zijn dat je hond heeft gereageerd op iets dat ie nog niet eerder in zijn leven heeft meegemaakt? Ik zeg maar wat: gestoken door een bij of wesp?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door