Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3143454
De vorige keer heb ik ontgifd met groene leem. Over de probiotica van Solgar ben ik meer tevreden dan over die van Puur, al kan ik niet precies zeggen waarom. ;)
Hij krijgt nu 1 capsule Solgar per dag (bij een gewicht van 34kg). Wat ik nu zo goed als zeker weet is dat slechtere ontlasting altijd samenhangt met iets wat hij naast zijn gebruikelijke kvv heeft gegeten en met dat iets bedoel ik stront of iets anders wat meneer tijdens het rennen oppikt in de bosjes. :( Toen hij een week bij mijn ouders verbleef omdat ik op vakantie was, hebben zij hem eigenlijk niet los laten lopen en was zijn ontlasting perfect. eenmaal bij mij ging hij wel weer los en hoewel hij geen ultieme focus op voedsel heeft, weet hij onderweg helaas wel e.e.a. mee te grissen en ja, direct werd zijn ontlasting weer minder.
Heeft ontgiften dan nog wel zin? Is er nog iets wat ik naast zijn probiotica zou kunnen geven om de weerstand in zijn darmen te verhogen? Of zou ik de dosis probiotica kunnen verhogen?
Bedankt!

Barfplaats wordt gesponsord door