Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door nova
#3120294
Tot hoeveel groene leem kan ik gaan voor een kuurtje ontgiften bij mijn honden? Gewicht ong. 40 kg/hond en ze  krijgen nu een paplepel poeder  per dag over hun eten. De paplepel heeft een klein bergje poeder en  kan voller
Door Hydra
#3121813
Hope schreef: Hier krijgt mijn lab, 32 kilo, een dessertlepeltje per dag. Niet meer.
Hooguit zou je naar een eetlepel kunnen gaan.
Hier precies hetzelfde verhaal met mijn lab x golden. :)
Door Hydra
#3121907
nova schreef: Dat geef ik nu ook. Ik denk ook dat ik niet meer hoef te gaan geven, de  ontlasting wordt er best hard van.
Hard? hoe kan dat? Ik was juist bang voor diarree, doordat het lichaam ontgifd wordt.
Om welke reden wil je ontgiften? En voor hoe lang? Je zou ook iets minder kunnen geven namelijk, het is best heavy spul.
Gebruikersavatar
Door nova
#3121913
Hydra schreef: Hard? hoe kan dat? Ik was juist bang voor diarree, doordat het lichaam ontgifd wordt.
Om welke reden wil je ontgiften? En voor hoe lang? Je zou ook iets minder kunnen geven namelijk, het is best heavy spul.
Er is geen directe aanleiding, maar een kuurtje  om een lijf van binnen ook te  ontdoen van de nodige ballast lijkt me zo af en toe geen luxe . ;)

3 weekjes vind ik lang  genoeg  voor een schoonmaakbeurt  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Hope
#3122001
nova schreef: Er is geen directe aanleiding, maar een kuurtje  om een lijf van binnen ook te  ontdoen van de nodige ballast lijkt me zo af en toe geen luxe . ;)

3 weekjes vind ik lang  genoeg  voor een schoonmaakbeurt  :biggrin2:
Helemaal mee eens!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door