Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tt-tjes
#3120653
Me and my boys! schreef: arme vent.... geef je 1 dr per dag? dat mag meer hoor
Ik dacht dat je met 1 druppel moest beginnen? Ik heb de CBD olie van Birgit, van die link van Hamada, niet die van mediwiet. Zit ook bijna geen THC in.
Ik wilde hem vanavond nog een druppel geven.
Laatst gewijzigd door tt-tjes op do 04 jun 2015, 15:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tt-tjes
#3120657
Me and my boys! schreef: ik ben met 2 of met 3 x dgs 1 begonnen
maar lees nu dat je t vanmiddag pas heb binnen gekregen...
Maar Zimba weegt ook veel meer dan Fjurdy. Die weegt 14 kg.
Door hamada
#3120722
Als het gaat om zulke evidente klachten als Fjurdy nu heeft dan zou ik ook vanavond 2 druppels geven en desnoods morgen al 2x 3 druppels.
Spike kreeg bij zijn voer lichte CBD tinctuur, maar toen hij een abces bij zijn bek had, heb ik hem meteen op 4x 3 druppels 4% gezet voor de eerste paar dagen. Geen enkel probleem, en de ontsteking slonk echt dramatisch.

Sterkte

Edit. Zowel Spike als Joy ( krijgt 2x2 dr per dag) zijn  net geen 10 kilo
Laatst gewijzigd door hamada op do 04 jun 2015, 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#3120838
tt-tjes schreef: Ach weet je Lizzy, hij mankeert zo veel dat het aan veel dingen kan liggen. Ventje wordt over 2 maanden 14 jaar oud, en ik wil hem niet meer door een hele medische molen heen jassen.
De ene dag wil hij spelen en is hij vrolijk, de andere dag is het een oud manneke. Ik kan er geen pijl meer op trekken. Ik ga vanavond wat ulcogant bij zijn eten doen. Misschien dat het misselijkheid is. Van de olie moet ik afwachten of het gaat helpen.
Ik denk dat het zoetjes aan naar z'n eind gaat lopen.
Nou weet je....., ik geef je groot gelijk. Op een gegeven moment komt er ook een dag dat je moet zeggen "het leven is nu niet vriendelijk meer voor je". Ik vind het wel mooi dat je deze olie nog probeert. Ik hoop dat het snel gaat werken.
Door Lil
#3120860
Ulcogant werkt alleen als je het 20 - 30 minuten vóór de maaltijd geeft.
Dat mag je absoluut niet BIJ de maaltijd geven.  ;)
Het moet immers eerst de kans krijgen een beschermlaag te leggen en eten moet juist niet beschermd worden, maar verteerd worden.
Door tt-tjes
#3120992
Vandaag gaat het helemaal niet, maar dat is waarschijnlijk te wijten aan de enorme warmte in 1x. Ik kan nog niet zeggen of de olie nou wel of niet werkt.

Lil schreef: Ulcogant werkt alleen als je het 20 - 30 minuten vóór de maaltijd geeft.
Dat mag je absoluut niet BIJ de maaltijd geven.  ;)
Het moet immers eerst de kans krijgen een beschermlaag te leggen en eten moet juist niet beschermd worden, maar verteerd worden.
Heb het nog niet gegeven.
Laatst gewijzigd door tt-tjes op vr 05 jun 2015, 13:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lil
#3120995
tt-tjes schreef: Vandaag gaat het helemaal niet, maar dat is waarschijnlijk te wijten aan de enorme warmte in 1x. Ik kan nog niet zeggen of de olie nou wel of niet werkt.


Heb het nog niet gegeven.
Ja, morgen heb je waarschijnlijk beter beeld als het weer weer normaal is.

Staat in de bijsluiter van de ulcogant, maar de da zet dat ook altijd op het etiket dat het 20-30 minuten voor de maaltijd moet. Rechtstreeks in de bek en klaar.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door