Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door mini
#3118698
meest voorkomende zijn dan huid en of vacht klachten diaree of obstipatie en gedragsveranderingen.
in dit geval vaak diaree dan weer even poos normaal en dan weer diaree. Sinds kort al over op kvv om te kijken of dat helpt qua ontlasting e.d. maar nog aan het uitvogelen wat ze lekker vinden om te eten.
Gaat niet om eigen hond overigens.
weet dat zal en schapenvet ook bijdraagt aan mooie huid en vacht maar olie basis lijkt mij dan misschien geen oplossing ivm diaree.

Dacht misschien zijn hier tips.
#3118700
Is het door een therapeut vastgesteld dat er een hormonale disbalans is van de lever? Zo ja door wie of wat?

Schapenvet doet eigenlijk niets voor een mooie vacht of huid.

De klachten klinken ook erg algemeen en zouden ook bij andere aandoeningen kunnen passen
Door mini
#3125943
Heeft even geduurd maar zojuist gesproken. Is geconstateerd door een GT /homeopaat.
Dan snap ik nog niet hoe ze zien dat het uit lever komt maar dat ter zijde, ik ben daar geen kenner in.
Door Fido
#3126140
mini schreef: Heeft even geduurd maar zojuist gesproken. Is geconstateerd door een GT /homeopaat.
Dan snap ik nog niet hoe ze zien dat het uit lever komt maar dat ter zijde, ik ben daar geen kenner in.
Juist ja *not dus.
Vraag even Fase I of fase II van de lever? En wat die GT/homeopaat eraan gaat doen
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door