Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door nova
#3121893
Inge en Bono schreef: Is haar bloed al onderzocht?
Ja, dat is ruim 2 weken geleden nagekeken. Kwam niks afwijkends uit. OOk urine onderzoek is gedaan. Spoortje eiwit, maar echt minimaal.
Vanmorgen  wilde  ze helemaal niks eten, en buiten at ze gras. Hierop overgegeven, en  ik vond het knakworstje van gisterenavond terug in haar braaksel. Nog niks van verteerd.
Alles wat ze vandaag gegeten heeft :  yoghurt, ik schat een mok vol en een paar dikkere plakken leverworst waar ik haar medicatie in verstopt heb. Gekookte witlof vindt  ook al niet meer lekker, ze draaide haar hoofd weg. :(


Morgen om 12 uur staat een nieuwe afspraak gepland, en je mag weten  dat ik bang ben dat ik mijn meisje ga verliezen. :-\
Door inni
#3121914
Bij Berre wilde het destijds wel 's lukken als ik het vlees wat aanschroeide of overgoten met wat boullion......maar als hij echt niet lekker was ging er gewoon niks in. Ik had wel een tube Nutri-plus gel voor de momenten dat er echt niks inging en hij toch medicijnen moest nemen. Berre was wel maar een kleintje van een kleine 3kg dus met die gel was 't snel voldoende voor hem.
De slechte eter die ik nu heb (heeft geen problemen maar is vanaf het begin een koppig ding) at 3maanden goed van de Sanimed worst (verkrijgbaar bij de da of online)die de andere moest eten om z'n maag en darmen weer op punt te krijgen. Inmiddels is hij weer koppig aan 't dieeten maar misschien is dat iets wat jou meid nog eet, ('t is iets goor wat lijkt op droge Rodi worst maar Boy's maag en darmen zijn er goed bij gevaren en hebben de tijd gehad om tot rust te komen). Hoplijk eet ze snel weer wat.
Door Lil
#3121917
Ze eet leverworst dus wel? En als je voor nu wat smeerleverworst oplost in water en daar wat eten bij doet?

Heel veel sterkte bij de da morgen! :* :*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door