Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door nova
#3120289
tt-tjes schreef: Zodra ze groter zijn krijg je wat van me.

Thanxs  :-*
hannabelgje schreef: Via marktplaats kun je vaak goedkoop en makkelijk aan kefir komen.
Nooit aan gedacht, bedankt voor de tip  ;)
Gebruikersavatar
Door nova
#3120876
Helaas  zijn we weer terug bij af.  :-\

Bindi draait haar kop weg van de bak met voer, , het enige wat ze wil eten dat is wat Yoghurt, wat plakjes leverworst waar ik de meds. in verstop. Knakworstje  :-[ en een gekookt en gepureerd  stronkje witlof  wil ze ook wel eten, maar daarmee  is ook alles opgenoemd. 
Wandelen wil ze wel, en vanmorgen toen ik beneden kwam, kwam ze mij haar knuffel brengen .

Ik weet het  nu even niet meer.  :(
Gebruikersavatar
Door doranto
#3121015
kefir vonden ze hier  :yucky:
Gewone (rauwe) geitenmelk is echter jammie!
Heb je al Okugest geprobeerd? En een goede probiotica voor de rommelende darmen? Ik heb hier Orthiflor Original en ben daar heel tevreden over.
Beterschap!

edit: typefout
Laatst gewijzigd door doranto op vr 05 jun 2015, 16:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tt-tjes
#3121018
nova schreef: Helaas  zijn we weer terug bij af.  :-\

Bindi draait haar kop weg van de bak met voer, , het enige wat ze wil eten dat is wat Yoghurt, wat plakjes leverworst waar ik de meds. in verstop. Knakworstje  :-[ en een gekookt en gepureerd  stronkje witlof  wil ze ook wel eten, maar daarmee  is ook alles opgenoemd. 
Wandelen wil ze wel, en vanmorgen toen ik beneden kwam, kwam ze mij haar knuffel brengen .

Ik weet het  nu even niet meer.  :(
Hè verdorie. Kun je niet wat pompoen koken en pureren? Dat is wat zoetig, misschien dat ze dat wel lekker vind?
Hier hebben ze bij AH nog flespompoen liggen, en anders hebben ze in de vriezer pompoenblokjes.
Hier zijn ze daar dol op.
Gebruikersavatar
Door nova
#3121040
Heb nu weer wat witlof staan te pruttelen, dat  heeft ze normaal ook graag . Pompoen heb ik niet in huis, maar  zal dat vandaag nog halen. Kijken of ook dat lukt.
Ik haal zowat alles uit de kast om haar aan het eten te krijgen, maar helaas... vergeefse moeite. :(
Door tt-tjes
#3121047
nova schreef: Heb nu weer wat witlof staan te pruttelen, dat  heeft ze normaal ook graag . Pompoen heb ik niet in huis, maar  zal dat vandaag nog halen. Kijken of ook dat lukt.
Ik haal zowat alles uit de kast om haar aan het eten te krijgen, maar helaas... vergeefse moeite. :(
Dan zou ik bij Appie die pompoenblokjes uit de vriezer halen, je kunt dan eerst een paar blokjes koken. Misschien wat Renske halen? Dat ruikt over het algemeen ook wat sterker. Het zou mij op zo'n moment niet veel kunnen schelen wat ze at, als er maar wat in ging.

Hoe oud is Bindi, Miet?
Fjurdy heeft gelukkig nog steeds hele goede eetlust.
Laatst gewijzigd door tt-tjes op vr 05 jun 2015, 15:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door nova
#3121050
tt-tjes schreef: Dan zou ik bij Appie die pompoenblokjes uit de vriezer halen, je kunt dan eerst een paar blokjes koken. Misschien wat Renske halen? Dat ruikt over het algemeen ook wat sterker. Het zou mij op zo'n moment niet veel kunnen schelen wat ze at, als er maar wat in ging.

Hoe oud is Bindi, Miet?
Fjurdy heeft gelukkig nog steeds hele goede eetlust.
Bindi is in april 8 geworden.
En  ook hier telt dát er gegeten wordt, in mindere maat wát er gegeten wordt.

Het stronkje gekookte  witlof heeft ze zojuist opgegeten, ik had er wat smeerkaas met ham doorheen geroerd voor de smaak.
Hier geen Appie, daar moet ik een stuk voor rijden. Ik kan wel een  deel van een pompoen bij de boerderijwinkel kopen.
Gebruikersavatar
Door nova
#3121432
tt-tjes schreef: Ow, dat is nog niet echt zo heel oud. :-\

nee , ze moet minimaal nog 2 jaar meekunnen.
Maar  ik ben er echt niet gerust op.  :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door