Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lil
#3121779
Lizzy schreef: Maar jouw hond is ook heel bijzonder! :)
Ja, dat is gewoon een kruising met paard hahaha  :biggrin2:
En de bakken staan niet heel erg hoog, gewoon beetje hoger zodat hij niet extreem diep moet knielen.
Door Magdalena
#3121854
De dierenarts die zijn maag vast gezet heeft adviseerde juist heel hoog te voeren.(omdat lucht omhoog wil)
Mijn man heeft een bankje voor zijn poten gemaakt en dan hoog zijn bakken .
Dubbel hoog dus .

Maar een wolf eet natuurlijk ook niet hoog en zijn prooi vanaf de grond ....

Maar ga het meteen proberen vanavond!!

Bedankt weer voor het meedenken!!
Door Lil
#3121867
Mijn oudje eet het liefste liggend. Ziet er heel natuurlijk uit. Ik weet niet wat voor een hond je hebt, maar ik vind die reus van mij nogal afwijken van een wolf en daarom ook niet vergelijkbaar. Heel lang in zijn lijf en ook smal en dan enorme lange stelten eronder. Wolven zijn meer middenmaatje denk ik.
Door Magdalena
#3121880
Lil schreef: Mijn oudje eet het liefste liggend. Ziet er heel natuurlijk uit. Ik weet niet wat voor een hond je hebt, maar ik vind die reus van mij nogal afwijken van een wolf en daarom ook niet vergelijkbaar. Heel lang in zijn lijf en ook smal en dan enorme lange stelten eronder. Wolven zijn meer middenmaatje denk ik.
Bertus is een spinone italiano  ook best groot denk 70 cm hoog ....
Door Lil
#3121922
Magdalena schreef: Bertus is een spinone italiano  ook best groot denk 70 cm hoog ....
Best groot ja. Mijn oudje is 60 hoog en ruglengte 60. Mijn "paard" is 76 hoog en 90 ruglengte. En waar ik bij mijn "grote van 60 cm" zei op de grond is beter heb ik nu voor het eerst de ervaring hoger is beter. Hij wenst niet liggend te eten. Want denk dat dat nog een goede is. Ook de husky's/malamute gingen vaak snel iets pakken en dan vervolgens rustig liggend eten.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door