Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3184289
Lizzy schreef:Zo, dat is gaaf! Hartstikke goed zeg! En dat is nu na de behandeling bij Anneke en terug op rauwe voeding?
Klopt! Ik ben ook zo blij! Ze eet nu weer BARF (konijn, hert en bio kip) en krijgt Doils SKIN en de celzouten en Chinese kruiden van Anneke. We gaan over 10 dagen weer terug naar Anneke.
:D :D
#3184292
Sarah5 schreef:Klopt! Ik ben ook zo blij! Ze eet nu weer BARF (konijn, hert en bio kip) en krijgt Doils SKIN en de celzouten en Chinese kruiden van Anneke. We gaan over 10 dagen weer terug naar Anneke.
:D :D
Jeetje, dit is toch gewoon geweldig?! Maar ja, nou zou je toch echt gaan denken dat Cushing niet kan, toch? Ik bedoel, dat lijkt me nou niet weggaan met Chinese kruiden en celzouten.. Waar zijn die kruiden eigenlijk voor? En welke celzouten heb je gekregen?

Zouden die pukkies in haar lies niet van het ontgiften kunnen zijn? Want hoewel ik volledig snap dat je haar vega brokken hebt gevoerd is dat natuurlijk toch zooi.....
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door