Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door BusyBee
#3111889
Heb geen wetenschappelijke uitleg over het verschil tussen de twee. Bij de tuinen zit er nog bruine rijstmeel mee in, terwijl dit niet in de Wapiti zit.
Ik heb ook betere resultaten met de Wapiti.

Ondertussen zijn we overgestapt op de Lyproflextra en dat gaat ook prima! Geen achteruitgang ten opzichte van de Wapiti. Misschien zelfs nog wat meer soepelheid.
Volgens de fabrikant is dit het zuiver extract van groenlipmossel, Etarol. Er zit ook hyaluronzuur bij. Ook bij mezelf positieve resultaten :)

Hopelijk heb je hier wat aan...
Door Bosliefje
#3144043
Ik ben ook tevreden over lyproflextra. Verder geen pijnstillers meer, maar hij (13,5 jaar) loopt weer mee als een jonge god!
Door Anne in Zweden
#3146486
Ik geloof daar niet zo in, in dat verhaal van Synofit. Een of andere vorm van bewerking moet ook hun spulletje ondergaan, anders stinkt dat spul na een week de tent uit. Als je op de term GLMax klikt, zie je dat ze daar spreken van een 'vloeibare en gestabiliseerde vorm'. Ze maken gebruik van een of ander procedé dat de mossel vloeibaar maakt - bewerking dus. En dat poeders slechts gedeeltelijk worden opgenomen... Tja, zelfs als van de 3 gram glm-poeder die ik dagelijks voer aan mijn honden maar de helft wordt opgenomen, dan ben ik nog steeds stukken goedkoper uit dan met Synofit, zeker bij 3 honden. En ik heb bij Max gezien dat het poeder goed helpt, dus het zal wel, dat verhaal van Synofit.

Wel moet je dus zorgen dat je geen extract geeft maar het gedroogde mosselvlees, zoals Aniforte en Lunderland bv. verkopen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door