Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3109246
Ik huil een beetje met je mee Ellen. Heel erg veel sterkte en geniet van elk moment die je nog met hem hebt. Hele dikke  :bigarmhug:
Door *Natasja*
#3109267
Wat een vreselijk bericht, en zo oneerlijk... heel veel sterkte, ik hoop dat jullie met zijn allen nog mooie momenten mogen beleven...  :'( :'(
Door Cathelijn
#3109279
Wat een verschrikkelijke uitslag... Ik moet opeens weer denken aan Floor, die viel zo ontzettend af :(
Heel veel sterkte gewenst voor jullie alledrie :-* :-*
Door Aprilsnow
#3109282
Wat kan je stil worden van zo'n nieuws. Heel veel sterkte voor jouw en je gezin. Maak jezelf niet teveel verwijten daar verander je de situatie niet mee. Ken je niet persoonlijk maar van wat ik hier mee krijg doe jij alles voor je geliefde huisdieren, dan is schuldig voelen niet nergens voor nodig.
Gebruikersavatar
Door Binno
#3109288
Pfff dat komt hard aan, verschrikkelijk nieuws... :'( heel veel sterkte en dikke knuffel voor jullie allebei!  :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Inouchka
#3109293
dit is verdrietig nieuws om te lezen.. Wens jullie gezin heel veel sterkte toe!!.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#3109303
Ellen jij doet niks verkeerd , wat moet dit moeilijk zijn voor jullie , ik wil je heel veel sterkte wensen , verwen hem maar lekker...
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door smulpaap
#3109311
Ik wens je nogmaals heel veel sterkte  :-* :-* :-*
En jij iets verkeerds doen ? Nee !
Ik weet wel zeker dat het Zimba ook nu aan niets gaat ontbreken
Hopelijk kunnen jullie nog even genieten van jullie geliefde ventje  :-* :-*
Door rosmin
#3109321
Oh Ellen, wat een vreselijk rotuitslag  :'(
Ik hoorde laatst iemand zeggen " als je veel hebt, kan je ook veel verliezen",
dit geldt zeker voor je lieve Zimba, die zo diep in je hart zit

Heel veel sterkte, ook voor je kinderen  :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door