Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door danielle1980
#347815
mijn trainster vroeg aan mij wat ze kon doen aan een wondje aan de poot van dr hond.
hij gaat daardoor ook mank lopen :(
ze weet dat ik via bp nu wel wat dingen weet of navraag.

het is een kapot gegaan en de hond blijft m nu steeds open bijten. :-\
ze heeft calundula zalf gebruikt werd t erger van, tea tree olie werkte ook niet.
ze heeft ook ander zalfje gebruikt, traumeel geloof ik :-\
ze wil liever niet naar de da toegaan, het is al een oude hond en ze wil liever geen troep gelijk geven.
tja verder dan tea tree en calundula kwam ik ook niet dus heb belooft t hier even voor dr na te vragen. ;)

ze had wel aloa vera in huis ook. :-\
Laatst gewijzigd door danielle1980 op vr 08 jul 2005, 17:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Audrina
#347817
Een tijdje een vet gaasje (kan je bij de apotheek halen) en van dat klittenbandverband (ook bij de apotheek) er omheen doen tot het wat beter dicht zit? De wond geneest dan wel langzamer maar de hond kan er in ieder geval niet meer bij.

Wel elke dag een schoon gaasje & verbandje erop doen.
Laatst gewijzigd door Audrina op vr 08 jul 2005, 17:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Laura2004
#347841
Kan ze niet zo'n lampekap bij haar hond om doen, dat doe ik bij Ziggy ook en dat werkt perfect. Het enige probleem is dat ze alles en iedereen om beukt met dat ding ;D
Door danielle1980
#347884
tja denk niet dat ie dat omlaat. :-\ ;)

ze wil nu wat op het wondje doen wat zorgt dat t over gaat, maar niet schadelijk zou zijn voor de hond als ie t binnen krijgt :-\
Door Debora
#347895
Sja ik zweer nog steeds bij Bach Rescue remedy zalf. Niet schadelijk als ze het binnen krijgen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door