Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Chris19008
#3094311
Hallo.
Wij hebben een Rottweiler van bijna 12 jaar oud. Sinds kort stinkt ze enorm zowel uit bek als van achter. Ze krijg Barf en KVV.
De stank is Soms niet te harden.
Iemand tips wat ik hier aan kan doen??
Door charmed
#3094313
Waar ruikt ze naar, Ureum? Of gewoon een vieze lucht? Bij ureum zou ik a.s.a.p bloed laten prikken.
Wij hebben er eentje met gewoon een vieze lucht en zij heeft leverproblemen. Misschien toch eens uit laten sluiten of de rottweiler geen vieze tanden heeft of dat er iets medisch speelt?
Door Lizzy
#3094330
Chris19008 schreef: Hallo.
Wij hebben een Rottweiler van bijna 12 jaar oud. Sinds kort stinkt ze enorm zowel uit bek als van achter. Ze krijg Barf en KVV.
De stank is Soms niet te harden.
Iemand tips wat ik hier aan kan doen??
Als je hond ineens zo gaat stinken, ben ik van mening dat je echt eerst even naar de DA moet. Het kan echt van alles zijn. Zoals gebitsproblemen, maagproblemen, anaalklierproblemen. Maar ook nare dingen kunnen stank veroorzaken. Dus eerst naar de dierenarts, alles uit laten sluiten en als je hond echt helemaal gezond is, dan zou je nog wel wat dingen kunnen proberen om de lucht tegen te gaan.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door