Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Hope
#3086346
Laura2004 schreef: Dank! Ik heb ook maar troebele appelazijn besteld zonder sulfaat.
Ik maak een mengsel, dat vind ik beter werken.
1 kopje water, 1 kopje troebele appelazijn en 1 kopje sterke kamillethee.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3086379
Laura2004 schreef: Ik wilde ook een mengsel maken, de helft biologische groene thee en de helft appelazijn, maar kamillethee kan dus ook?
Ik vind kamillethee fijner werken dan groene thee.
Door ywa100
#3088356
Ik lees nergens bij TS dat haar hond last heeft van huisstofmijt?
Ik lees dat hij last heeft van tussenteenontstekingen?
Als mijn hond dat zo heftig heeft, helpen stronghold druppels, al staat er in de gebruiksaanwijzing alleen oor en schurftmijt, wil dat nog niet zeggen dat het niet tegen andere mijten helpt, alleen dat dat niet proefondervindelijk bewezen is!
Door Laura2004
#3088570
Ik zou toch niet zo snel stronghold op een ontsteking druppelen, lijkt me dat dit best gevaarlijk kan zijn. Mijn hond had dikke bulten waar vaak pus uitkwam, daar ga ik dus echt geen stronghold druppels op druppelen.
Door ywa100
#3088606
Net zoals bijv. Frontline tegen vlooien en teken is, is Stronghold ook tegen bepaalde mijten. In ieder geval de mijten waar mijn hond last van heeft. En die druppel je in de nek en na een maand herhalen. Meestal hoeft het dan een aantal maanden niet, normaal in de winter helemaal niet, maar de winter was te zacht denk ik en het was hier 19 graden, dus hoppa daar waren de beesjes weer.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door