Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3093059
Fijn dat het zo goed gaat!

En niet teveel over nadenken. Het is zoals het is en als Harrie het ondanks alles zo goed doet, dan heeft het geen zin als jij je door gedachtes laat ontmoedigen. Oscar heeft na zijn operatie ruim 5 weken met de kap om gelopen en ach, op een gegeven moment is dat stomme ding maar bijzaak. Gewoon volhouden en blij worden van de positieve ontwikkelingen, des te makkelijker is het voor jullie allemaal  :bigarmhug: :-*
Gebruikersavatar
Door doranto
#3108474
Ook hiermee gaat het langzaam steeds beter  :)
Precies 6 weken ná het ongeluk was het laatste stukje van de wond dicht!
Hij draagt echter nog wel zijn shirt en verband, omdat hij nog steeds eraan wil krabben. De huid is nog heel dun en ik ben bang dat hij het zo weer open krabt.
Het zal heerlijk zijn als hij eindelijk zijn shirt uit kan straks!! Doordat hij het inmiddels al maanden draagt, wordt zijn vacht steeds dunner, krijgt hij steeds meer schilfers en begint ook onfrisser te ruiken.
Het middelste gedeelte is nog roze. Vanaf de randen komt het pigment terug. Ik denk dat wanneer het helemaal gepigmenteerd is, de huid waarschijnlijk dan dik genoeg is om het zonder verband te proberen….

Hierbij nog wat foto's

Deze is van 6 april
Afbeelding

Deze van 14 april
Afbeelding

En dit was de laatste van 19 april
Afbeelding

Inmiddels is er nog maar een klein strookje roze. De rest is al zwart  :D
We moeten nog ff volhouden dus.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3108482
Hope schreef: Wauw, dat ziet er netjes uit zeg!
Ja, iedereen heeft hier met verbazing staan kijken hoe het dicht trok!
Werkelijk wonderspul die mesitran-zalf!
Door Ruisje
#3108761
Het ziet er echt super uit! Ik heb even teruggekeken naar de eerste foto (2 maanden geleden) en als je dan die van 14 dagen geleden ziet... WOW!!
Voor het echt zomer en warm weer is loopt Harrie weer lekker zonder shirtje. ;)
Gebruikersavatar
Door doranto
#3108789
Neally schreef: Nog wat meer geduld. Het ziet er nu al geweldig uit.  :-*
Als wij gips hebben gaat t eronder ook schilferen en iets minder fijn ruiken.  ;D
Ja, maar dat komt omdat je het gips niet zomaar even kunt verschonen.  :-\
Harrie heeft echter 2 shirts. Ik wissel die iedere dag om en was ze dan uit. Dat is ook wel nodig, want hij gaat overal in liggen  :P
De muffe lucht komt van zijn huid  :-\. Binnenkort gaan we hem lekker wassen. Dat zal hem waarschijnlijk goed doen!
Als hij niet zou krabben, was een kraag misschien al wel voldoende, zodat hij niet eraan kan likken. Helaas zie ik hem regelmatig krabben. We zullen dus inderdaad nog wat geduld moeten hebben.  ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door