Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tt-tjes
#3080868
Nee, een virusje is het niet. Hij krijgt nu toch nog gekookt maar dan warm en de enzymen maal ik fijn en laat ik een poos in zijn eten staan. Verder een handje met brokjes en het gaat iets beter nu.
Door tt-tjes
#3080885
charmed schreef: Als je nu Pancreas KVV geeft en daardoor nog een klein beetje enzymen, dat zou moeten helpen.
werkt niet want kvv is ook rauw.
Door Lil
#3080892
als het maar beter gaat! Ik zou wat hij eet even proberen los te laten. Gewoon dat wat nu goed gaat.
Door tt-tjes
#3081836
Er gaat op dit moment helemaal niets meer goed. Hij blijft diarree houden. Vanmorgen weer poep kunnen ruimen in huis, na de wandeling hond weer afspoelen. Vanmiddag na de wandeling weer hond af kunnen spoelen. Ik had nog een rol carnibest pancreas liggen en dat heb ik hem vanmiddag gegeven om te proberen of dat nog werkt.

Ik weet het echt niet meer.
Door charmed
#3081890
Heb je al eens darmclear gebruikt (of isogel?)
tt-tjes schreef: Er gaat op dit moment helemaal niets meer goed. Hij blijft diarree houden. Vanmorgen weer poep kunnen ruimen in huis, na de wandeling hond weer afspoelen. Vanmiddag na de wandeling weer hond af kunnen spoelen. Ik had nog een rol carnibest pancreas liggen en dat heb ik hem vanmiddag gegeven om te proberen of dat nog werkt.

Ik weet het echt niet meer.
Laatst gewijzigd door charmed op wo 04 mar 2015, 17:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Door inni
#3081926
Berre had uiteindelijk ook veel problemen om bot te verteren, kvv ging niet omdat de stukjes bot te groot waren, ik maalde het extra en dat ging een tijdje goed, nadien was het eendenekken zonde iets van vet en eendenborst zonder vet. Alles wel erg fijn gemalen en aangevild met verse pancreas waarvan ik ook het vet weghaalde. Berre was klein +/- 3kg en dat was te doen, voor grotere rassen is het wel een flinke karwei. Toch hoop ik dat hij het vannacht goed doet en verder kan op de carnibest. knuffel voor jullie
Door Lil
#3082659
tt-tjes schreef: Ontlasting op 2 dagen carnibest pancreas is goed, maar hij krijgt er wel buikpijn van. :-\
Ik zou iets geven voor de buikpijn. Hier merk ik meteen als ik de ulcogant vergeet dan heft hij buikpijn en gaat hij hoesten/kokhalzen of wat het ook is. Geef ik het op tijd dan blije hond na het eten.
Gebruikersavatar
Door Papalou
#3088900
hoe is het met Fjurdy nu? En even benieuwd: hoe doe je dat als je voeding kookt...dan geef je alleen spiervlees/orgaan. en geen bot?
Door tt-tjes
#3089718
Papalou schreef: hoe is het met Fjurdy nu? En even benieuwd: hoe doe je dat als je voeding kookt...dan geef je alleen spiervlees/orgaan. en geen bot?
Geloof het of niet, Fjurdy eet op dit moment weer rauw, met rauwe pancreas.

Als hij gekookt krijg doe ik er een beetje eierschilpoeder bij.
Door inni
#3089851
tt-tjes schreef: Geloof het of niet, Fjurdy eet op dit moment weer rauw, met rauwe pancreas.

Als hij gekookt krijg doe ik er een beetje eierschilpoeder bij.

houden zo, mooie man
Door Lil
#3090053
tt-tjes schreef: Geloof het of niet, Fjurdy eet op dit moment weer rauw, met rauwe pancreas.

Als hij gekookt krijg doe ik er een beetje eierschilpoeder bij.
super!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door