Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door charmed
#3075756
Ik zou ook idd gelijk beginnen met het nierdieet. Des te eerder heb je kans dat de nierwaarden gaan zakken! Heel veel sterkte en suc6, hoop dat de waarden snel beter zullen worden.
Door Lil
#3075757
MarijeJoanne schreef: Dat is inderdaad een heel ander verhaal Lil met een ander einde. Fijn! Hoe oud is je hond nu?
Nee Extreme, geen bericht om vrolijk van te worden. Maar het is wel de werkelijkheid en waar ik ook rekening mee moet houden.

Ik heb zojuist wat bakjes Bandit KVV voor honden met blaas en nierproblemen opgehaald, de 1e staat al te ontdooien op het aanrecht voor morgen. Heb besloten niet tot volgende week te wachten om daar mee te beginnen, dan heb ik maar van 1 dag de hoeveelheid waterinname (tussen vannacht en vanmiddag was het al bijna een halve liter water voor een hond van iets boven de 6 kilo en dan heb ik het vocht bij het eten nog niet eens meegerekend, als je van 50 cl per kg hond uitgaat zou hij normaliter 300 a 350 cl moeten drinken over de hele dag) want van het weekend is de hond van mijn vriend er ook weer, dus dan kan ik het toch niet bekijken, dat kan pas vanaf maandag weer en dan pas woensdag beginnen met het dieet als ik het van 3 dagen wil weten en daar wil ik eigenlijk niet op wachten.
De Solidago is ook binnen en visoliecapsules moet ik nog in huis hebben.
13 jaar en 10 maanden. Het is pas geleden ;)

Ander iets, maar laat zien wat dieet kan doen.

Mijn Tervuren ben ik 2 jaar geleden op 9 jarige leeftijd aan acuut nierfalen verloren.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door