Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3057673
nou bloed is geprikt of morgen avond uitslag of overmorgen,de bult ja moeilijk maar kan evt een abces zijn (zie geen wondje) even aankijken en temp in de gate houden.
Kwa epilepsie afwachten op de bloeduitslag,kan evt met de lever te maken hebben,dus ik moet afwachten,de bloeduitslag word door gemaild naar mij en gaat dan door naar paul,probeer hem al te bellen maar krijg hem nog niet te pakken wordt terug gebeld
#3058056
tt-tjes schreef: En dat vind ik  dan weer niet kloppen dat er zo veel dagen overheen gaan en dat je zelf moet bellen.
ik vind het ook vreemd maar goed misschien druk of wat anders aan de hand,ga nu nog niet oordelen,en nou is het nog niet dringend dus niet zo heel erg
#3058322
Paul heeft zelf gebeld vanochtend en ik heb overlegt met hem ga a.s zaterdag erheen dan word er echo gemaakt van o.a lever en besproken kwa bloed uitslag, die word naar hem doorgestuurd.
Dus weer afwachten maar
#3059254
nou ik zal barstte ik weet niet wat er allemaal aan de hand is met da en dokters bij mij maar nou heb ik weer niet de bloeduitslag gekregen,en die zou ik uiterlijk vandaag krijgen,en heb ik nodig morgen bij paul.
Mijn vertrouwen daalt met de sec
#3059271
kiara schreef: nou ik zal barstte ik weet niet wat er allemaal aan de hand is met da en dokters bij mij maar nou heb ik weer niet de bloeduitslag gekregen,en die zou ik uiterlijk vandaag krijgen,en heb ik nodig morgen bij paul.
Mijn vertrouwen daalt met de sec
In je vorige bericht schreef je dat de DA de bloeduitslag zou doorsturen. Heeft Paul 'm niet al?
#3059286
Even voor de duidelijkheid dit is niet mijn eigen da die nu bloed heb afgenomen een vervanger
Maar inderdaad dat zou deze ook doen maar ook naar mij en mij bellen, nou mag ik hopen dat het is doorgestuurd  :duimen: ook assistente van Paul heeft gezegd dat ze zou bellen om het naar hun door te sturen, nou kan alleen maar hopen.
Ga met uurtje richting Sneek in ieder geval word er een echo gemaakt
#3059688
nou positief nieuws,echo gemaakt der blaas is bijna weer goed,nog 10 dagen AB,ook der lever is goed  gelukkig geen kanker.
Uiteraard over de epilepsie gehad ze zit nu op de medicijnen, heb voor drie maanden mee,eind van de maand Paul even bellen of het goed gaat,1 klein nadeeltje ze krijgt nog meer eetlust daarvan en het was al een kliko en moet afvallen dus moet zeer streng zijn.
De bult die ze had was een bloeduitstorting ,er is met een naald een zooitje bloed/vocht uitgehaald  :o waarschijnlijk veroorzaakt door dat de sint en cera samen soms idioot hard spelen
Kortom ik had de rot zenuwen maar gelukkig met goede afloop,het is trouwens primaire epilepsie.
En de bloeduitslagen waren gelukkig naar paul doorgestuurd en ook dat was goed,ook de bloeduitslag van de eerste keer in juli bij mijn eigen da ook doorgestuurd was ook allemaal goed.
Ben zeer opgelucht en zo blij dat ik naar paul ben gegaan,een topper die man  :biggrin2:
Door sella
#3059694
Goed zo.
Nu instellen op de epilepsiemeds en de blaasontsteking de deur uit en er staat niets een fijn leven in de weg.
Als ze erge honger krijgt, kan je het ook zoeken in wat meer groentes voeren zoals witlof of andijvie als je dat zelf eet( en er geen zout over doet, ik dacht dat dit normaal was tot ik anderen hoorde) dan helpt dat vullen en is ze niet zo een vreet grage zoekmachine, terwijl ze er ook nog wat voedingstoffen uithaalt die niet in het vlees zitten.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door