Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ster
#343626
Dit staat in de bib:
Leem mag niet inwendig gebruikt worden wanneer/bij:
- Nooit gelijktijdig met maaltijden, enkel tot een half uur voor de maaltijd of drie uur na de maaltijd

Ik kreeg echter het advies om steeds een theelepel door Boefs eten te doen. Dat doe ik nu ruim een week. Weet iemand hoe het zit?
Door Lizzy
#343629
Volgens mij klopt dat advies niet. De vraag is pas geleden ook gesteld en volgens mij heeft iemand toen contact gehad met Silverlinde en die adviseren juist om het wel door het voer te doen. Ik zal even zoeken!
Door Audrina
#343787
Klopt. Ik heb het gewoon bij mijn teefje door haar Carnibest gedaan, op advies van Silverlinde (waar ik de leem van had).
Door Jinxy
#343881
Zou ik dit ook aan Jinx kunnen geven?
Ze is pas van haar AB af (voorlopig in ieder geval)

Heeft 7 weken AB gehad?

Iemand???
Gebruikersavatar
Door Hitam
#343961
Ja zeker, Jinx heeft geen klachten meer toch? Dan kun je gaan ontgiften met groene leem. Wel even voorzichtig beginnen,want ze kan allerlei ontgiftings verschijnselen krijgen.
Door fester
#346816
Maar je moet het wel aanmaken met flessenwater. Dus eerst een klein papje maken en dan door het eten. Als je er nog essentiele olie door doet dan flessenwater vermengen met wat honing en dan de druppel essentiele olie er door en dan door het voer. Dit heb ik van Margriet Cremers
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door