Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3044530
Nou heb het net aan de assistente van Paul Groenestein gevr ( hij zelf is week op vakantie , uitgerekend nu)
Maar het kan wel degelijk, zitten zoveel bacteriën in water, ook bv oorontsteking kan daardoor veroorzaakt worden, zowel bij mens als dier, en ja dan ben je er misschien gevoelig voor maar kan dus wel.
Mijn voorgevoel klopt dus wel, en water wat er schoon uit ziet hoeft niet schoon te zijn
En als ik het mij goed herinner is ze toen in smerig water gesprongen, ze was logeren toen ik met mijn arm in gips zat dus ik was er niet bij, oorontsteking heeft ze ook al paar keer gehad in de zomer en dat was oo het oog schoon water, nou zwemmen is dus over, word tuinslang!
#3044542
kiara schreef: Nou heb het net aan de assistente van Paul Groenestein gevr ( hij zelf is week op vakantie , uitgerekend nu)
Maar het kan wel degelijk, zitten zoveel bacteriën in water, ook bv oorontsteking kan daardoor veroorzaakt worden, zowel bij mens als dier, en ja dan ben je er misschien gevoelig voor maar kan dus wel.
Mijn voorgevoel klopt dus wel, en water wat er schoon uit ziet hoeft niet schoon te zijn
En als ik het mij goed herinner is ze toen in smerig water gesprongen, ze was logeren toen ik met mijn arm in gips zat dus ik was er niet bij, oorontsteking heeft ze ook al paar keer gehad in de zomer en dat was oo het oog schoon water, nou zwemmen is dus over, word tuinslang!
Zonder iemand voor het hoofd te willen stoten zou ik daar maar niet te veel waarde aan hechten wat die zeggen.
Klinkt misschien hard, maar mijn ervaring is dat die meestal niet worden gehinderd door kennis.
#3044595
Ik begrijp niet wat je bedoelt
Maar ik bedoel dat het zou kunnen, bedoel niet dat het zeker is daardoor maar het kan wel
Zie 1 van mijn vorige post, is wel erg toevallig vind ik
Maar goed daar los je nu niks mee op
Ik zou graag willen weten hoe het kont die epilepsie en wat ik er aan kan dien?
Ja medicijnen maar dat krijg je pas als ze het een paar keer oer week heb en dat weet ik niet zeker vandaar ook dat ik op de bank slaap
#3044609
kiara schreef: Ik begrijp niet wat je bedoelt
Maar ik bedoel dat het zou kunnen, bedoel niet dat het zeker is daardoor maar het kan wel
Zie 1 van mijn vorige post, is wel erg toevallig vind ik
Maar goed daar los je nu niks mee op
Ik zou graag willen weten hoe het kont die epilepsie en wat ik er aan kan dien?
Ja medicijnen maar dat krijg je pas als ze het een paar keer oer week heb en dat weet ik niet zeker vandaar ook dat ik op de bank slaap
Wat ik bedoel is dat wanneer een assistente iets zegt, je dat met een korreltje zout moet nemen, omdat het ze aan kennis ontbreekt. Ze zeggen vaak maar wat. Het vervelende is daarbij dat ze het doen overkomen alsof ze er echt verstand van hebben, zodat je op het verkeerde been wordt gezet als je het geloofd.
#3044753
Los daarvan, stel jezelf eens de vraag: wat is er vandaag anders dan eergister?

Eergister wist je ook al dat ze blaasontsteking heeft en dat ze epilepsie heeft. Het enige wat er gebeurd is, is dat ze een aanval heeft gehad. Dat is rot, maar zoals je zelf al zegt, zolang die niet veel frequenter komen hoeft daar nog geen actie op ondernomen te worden. De blaasontsteking wordt al behandeld.

Dus, gewoon diep ademhalen, het is rot dat ze een aanval heeft gehad en that's it. Je gaat gewoon door met de behandeling van de blaasontsteking en je gaat gewoon begin januari terug naar Paul.
#3045338
nova schreef: ik lees nu pas  jouw verhaal.
Met epilepsie  ben ik heel  niet bekend, maar jouw blaasontsteking verhaal en binnenplassen.....
http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,90494.0.html


Ik duim dat het meevalt  :-*
Net gelezen , bijna exact hetzelfde , cera ook erg dikke blaaswand met poliepen, wat bedoel je met "ei"?
Bij cera zit tussen der anus en tut ( ik heb haar geschoren om beter in de gate te houden) een behoorlijke verdikking , lijkt net of ze loops moet worden, kan niet is geholpen, was dat dat ei ook wat jij bedoelt daar?
Verder zelfde plas gedrag buiten en ongelukjes binnen s'nachts, dus zelfde verhaal ook behoorlijk veel bloed in urine, en had jouw hond ook hoge ph? Cera dus .9
Ze heeft geen koorts, hoe is het afgelopen met jouw hond? Want er staat dat je haar binnenkort zou verliezen.
Ik heb ook steeds gedacht er is meer aan de hand
#3045343
Inge en Bono schreef: Jij noemt het te toevallig, maar.... jouw dochter lag in aug in het ziekenhuis met een nierbekkenontsteking en Cera zou dan al die tijd hebben doorgelopen, zonder dat jij het gemerkt hebt, met een op dezelfde dag opgelopen urineweg infectie?
Dat lijkt mij heel erg stug.
Heb ik niet gezegt zo , zelfde dag
En ik weet alleen dat cera in juli der eerste aanval heeft gehad en in augustus 1 x heeft binnen geplast
Daarna langere tijd niet , laaste paar weken maar ben heus wel bij da geweest hoor
#3045538
kiara schreef: Net gelezen , bijna exact hetzelfde , cera ook erg dikke blaaswand met poliepen, wat bedoel je met "ei"?
Bij cera zit tussen der anus en tut ( ik heb haar geschoren om beter in de gate te houden) een behoorlijke verdikking , lijkt net of ze loops moet worden, kan niet is geholpen, was dat dat ei ook wat jij bedoelt daar?
Verder zelfde plas gedrag buiten en ongelukjes binnen s'nachts, dus zelfde verhaal ook behoorlijk veel bloed in urine, en had jouw hond ook hoge ph? Cera dus .9
Ze heeft geen koorts, hoe is het afgelopen met jouw hond? Want er staat dat je haar binnenkort zou verliezen.
Ik heb ook steeds gedacht er is meer aan de hand
topic is van 23 aug. Noxy is op 13 sept. ingeslapen.  :'( :'(

De blaas van Noxy zat niet tussen dr anus en dr  tut  en daar had ze ook geen verdikking  ::)
Uit de blaaswand groeide een , naar wat later bleek,  een tumor die op de echo zo groot was als een ei....
Laatst gewijzigd door nova op wo 24 dec 2014, 01:01, 1 keer totaal gewijzigd.
#3045555
kiara schreef: Net gelezen , bijna exact hetzelfde , cera ook erg dikke blaaswand met poliepen, wat bedoel je met "ei"?
Bij cera zit tussen der anus en tut ( ik heb haar geschoren om beter in de gate te houden) een behoorlijke verdikking , lijkt net of ze loops moet worden, kan niet is geholpen, was dat dat ei ook wat jij bedoelt daar?
Verder zelfde plas gedrag buiten en ongelukjes binnen s'nachts, dus zelfde verhaal ook behoorlijk veel bloed in urine, en had jouw hond ook hoge ph? Cera dus .9
Ze heeft geen koorts, hoe is het afgelopen met jouw hond? Want er staat dat je haar binnenkort zou verliezen.
Ik heb ook steeds gedacht er is meer aan de hand
Nogmaals: er is toch helemaal niets veranderd ten opzichte van een paar dagen geleden? Je haalt er nu van alles bij omdat ze een epileptische aanval heeft gehad. Maar epilepsie had ze al. Ze heeft een foto en een echo gehad, staat nu op medicatie. Wacht het gewoon eens rustig af. De medicatie moet zijn tijd hebben. Dat ze nu een epileptische aanval heeft gehad maakt toch niet opeens dat er meer met de blaas aan de hand is.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door