Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door sella
#3021881
Goed zo, ik zou willen dat ik meer kon beteken voor je mannetje :-* :-*
Door Lizzy
#3021897
Lil schreef: Ja, ik geef hem sinds gisteren nierdieet, volledig gekookt en al 2 dagen geen previcox meer (wel tramadol) en hij heeft niet meer overgegeven en eet met plezier. Hij kwam mij zeer alert begroeten terwijl ik even weg was. Wandelen vind hij wel vermoeiend. Voorlopig mag hij helemaal geen nsaid meer, misschien indien de waarde beter wordt. Ik heb nog rond gevraagd en wat Lizzy zich al afvroeg: ik houd er maar rekening mee dat het nierfalen is en dit tot het einde gaat leiden bij deze zeer oude man. Maar dan wel zonder lijden. Als hij nu blijft verbeteren prima, maar anders kan dit gewoon niet.
Mmm. Nou, in dit geval bleef ik dit even zo volhouden, ging ik over 2 weken opnieuw bloedprikken maar deed ik ook geen echo. Ik zou even afwachten.
Door Lil
#3021937
Lizzy schreef: Mmm. Nou, in dit geval bleef ik dit even zo volhouden, ging ik over 2 weken opnieuw bloedprikken maar deed ik ook geen echo. Ik zou even afwachten.
Dank voor de bevestiging, dat zeiden wij gisteren ook.

Hij begint weer te snaaien. Nu nog aan het drinken krijgen, maar dat is gemakkelijk op te lossen. Er staat nu een lamsbout in water op het vuur. Vanavond gekookt vet vlees en lekker water (bouillon) in 1.

Toch wel mega fijn zelf je voer samenstellen! Afbeelding Afbeelding  Dank voor alle hulp! Afbeelding 
Door sella
#3021977
Spoel ook maar lekker je nieren door kanjer. Drink ze vent :-*
Gebruikersavatar
Door Radja
#3022302
Ik wil je ff sterkte wensen en natuurlijk ook beterschap voor jouw vent en ik hoop dat je nog lang van hem kan genieten! Vind het fijn dat het wat beter lijkt te gaan! :bigarmhug:
Door Lil
#3024592
Gisteren urine laten opsturen naar het lab en de knurft heeft een fikse blaasontsteking!

Ik heb dus goede hoop dat het heel misschien omkeerbaar is.....
Door sella
#3024598
Laten we hopen dt het daardoor komt. Beterschap voor het manneke :-*
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3024618
Lil schreef: Gisteren urine laten opsturen naar het lab en de knurft heeft een fikse blaasontsteking!

Ik heb dus goede hoop dat het heel misschien omkeerbaar is.....
Jeetje, die zag ik niet aankomen. Hopelijk is dat het probleem en helpt medicatie goed!
Door tt-tjes
#3024629
Lil schreef: Gisteren urine laten opsturen naar het lab en de knurft heeft een fikse blaasontsteking!

Ik heb dus goede hoop dat het heel misschien omkeerbaar is.....
Nou, dat hoop ik met je mee. FJurdy is ook best goed opgeknapt na de AB kuur voor zijn blaasontsteking.
Door Lil
#3024994
Iedereen bedankt voor de lieve wensen Afbeelding
nova schreef: Een UWI zou in deze  te mooi zijn om waar te zijn
Zeg dat. Wij waren er allemaal heel verbaasd over. Stonk niet namelijk en ook zo raar dat de sneltest vorige week die uitslag niet gaf. Iedereen is nu heel benieuwd of dit erbij is gekomen of de oorzaak is. Maandag controle.
Door Lil
#3026769
Vanochtend controleplasje gebracht. De urine was nu in orde, dus einde van de ab kuur. Ik ben benieuwd wat het bloedonderzoek gaat doen.
Door Lizzy
#3026770
Lil schreef: Vanochtend controleplasje gebracht. De urine was nu in orde, dus einde van de ab kuur. Ik ben benieuwd wat het bloedonderzoek gaat doen.
Ik ook!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door