Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Aura
#340580
Geen idee of het hier op z'n plaats is...


Ik hoorde net een hoop herrie en toen ik ging kijken lag er een jonge merel op z'n rug in de schuur.
Meteen de honden naar binnengedaan, die hadden hem volgens mij niet aangeraakt (Aura durfde er niet eens langs te lopen).
Heb Rescue Remedie in de plantenspuit gedaan en dat spuit ik steeds over hem heen. Er bestaat ook Rescue spray, dus ik dacht, misschien kan dit ook. Geen idee of het werkt....
Hij ademt heel zwaar, wel steeds rustiger trouwens. Oogjes zijn dicht, maar heel af en toe gaan ze open, vooral als ik wat over hem heen spuit.
Ik zag net al een vliegje op hem zitten....
Heeft dit nog kans? Iemand tips voor me??
Door Aura
#340590
Ik denk dat dat al niet meer gaat lukken. Hij ademt nog heel langzaam en doet z'n oogjes niet meer open :'(

In ieder geval bedankt voor de tip. Zal het nummer van de vogelopvang naast de telefoon hangen....
Door Lizzy
#340598
Aura schreef: Ik denk dat dat al niet meer gaat lukken. Hij ademt nog heel langzaam en doet z'n oogjes niet meer open :'(

In ieder geval bedankt voor de tip. Zal het nummer van de vogelopvang naast de telefoon hangen....
Ach jeetje... wat zielig :'( :'( :'(. Ik vrees dat het vogeltje gaat sterven..... Ik hoop dat hij/zij niet te lang lijdt. He gatver, wat naar... Sterkte!
Door gonny
#340600
jonge vogeltjes kunnen helaas niet zoveel hebben...denk niet dat dit vogeltje het gaat redden.. :(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door