Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door doranto
#3024416
renate1985 schreef: Dank jullie! We gaan pas in december dus we hebben nog even de tijd  :biggrin2:
We hopen ook dat het goed blijft gaan met kaine daar, voor de zekerheid nemen we metacam erbij mee want novacam doet niks bij hem lijkt wel. Mocht hij daar pijn krijgen kunnen we dat tenminste meteen verlichten. We houden met lopen wel rekening met kaine, hij kan dan niet heel de dag mee maar dat is niet anders. Zijn gezondheid gaat voor.
Mij is verteld dat het echt 100% exact hetzelfde spul is. Dat zou dus eigenlijk niet moeten kunnen.
Door renate1985
#3024459
De werkzame stof is inderdaad hetzelfde.
Toch reageerd kaine lichaam niet op novacam maar wel op metacam. Hoe het kan, geen idee. Ik heb een hondje wat alleen dure merken wil denk ik hahaha
Gebruikersavatar
Door Papalou
#3025430
Fijn dat die cox werkt. Ben zelf wel heeel verbaasd over de snelheid ervan! Hier al diverse homeopatische spullen van Puur geprobeerd tegen de rugpijn, voorgeschreven door DA, maar die doen heel weinig....gebruik nu puur herny, nadat puur rug en puur spondy niet voldoende effect hadden...als hij over twee weken niet minder stijf is ga ik ook de cox proberen. Alleen jammer dat dat homeopatische spul zo duur is..denk er ook aan om zelf losse supplementen te halen bij de tuinen...

maar fijn in elk geval dat de cox werkt!
Door renate1985
#3025439
Wij bestellen de cox compositum steeds ergens anders. Het is vaak in de aanbieding op internet dus ik zoek altijd via beslist.nl dan zie je waar het allemaal te koop is met de prijzen erbij.
Scheelt vaak enorm.

We hebben met de cox de eerste week novacam erbij gegeven en die afgebouwd terwijl hij de volledige dosis cox al kreeg.
Nadat de Novacam afgebouwd was ( in ongeveer een week)  liep kaine al vele malen beter. Dus ik moet zeggen dat deze inderdaad heel snel zijn werk doet.

Hopelijk werkt het voor jou hond ook zo goed mocht je eraan willen beginnen.
Door keetje
#3025452
Wij zijn helaas terug op de metacam. Ik was sinds een paar weken op de cox over gestapt en dat leek goed te gaan maar toch, Theo zijn rug is zo ontzettend achteruit gegaan (op de foto's te zien )dat de cox waarschijnlijk niet genoeg geweest is en dat dat de oorzaak heel hoogstwaarschijnlijk is van de problemen die er nu weer zijn. (Niet 100% zeker maar mijn gevoel zegt dat.)

Fijn voor diegene die er baat bij hebben, altijd beter dan Metacam. Maar Theo is nu 16+ dus ik ga nu voor zekerheid.
Gebruikersavatar
Door Papalou
#3026955
keetje schreef: Wij zijn helaas terug op de metacam. Ik was sinds een paar weken op de cox over gestapt en dat leek goed te gaan maar toch, Theo zijn rug is zo ontzettend achteruit gegaan (op de foto's te zien )dat de cox waarschijnlijk niet genoeg geweest is en dat dat de oorzaak heel hoogstwaarschijnlijk is van de problemen die er nu weer zijn. (Niet 100% zeker maar mijn gevoel zegt dat.)

Fijn voor diegene die er baat bij hebben, altijd beter dan Metacam. Maar Theo is nu 16+ dus ik ga nu voor zekerheid.
Ja kan ik me voorstellen! Mijn vorige hond was ook 14 toen hij echt problemen kreeg, en het laatste jaar op metacam heeft hem heel veel geholpen..maar bij hem ging dat ook goed, als een beestje al zo oud is en zoveel last heeft, heb je soms een wat sterker middel nodig....zeker als de andere alternatieven niet genoeg werken...STerkte met Theo!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door