Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lil
#2989893
tt-tjes schreef: Nou dat bedoel ik dus ook. Als ik hem op deze manier nog een vrij pijnloze tijd kan geven dan doe ik dat.
Fjurdy krijgt 1 capsule van 50 mg per dag. Dit verdeel ik meestal ook nog over 2x. Hij is er ook niet suf oid van. Ik heb net een nieuwe fles Novacam gekocht maar dit laat ik dus voorlopig maar even voor wat het is.
Morgenochtend weer de Tramadol ophalen en dan kan hij er weer ff tegen.
Hier was het drie maal daags 50 mg,  maar ik geloof dat Fjurdy een stukje lichter is dan Boris.
Door Lil
#2992974
tt-tjes schreef: Hij weegt 14 kilo.
Dat is de helft. Ik zit nu op 2x 100mg retard en dat is bij lange na niet de max.
Door tt-tjes
#2993224
Hij mag 2x daags 50 mg maar ik ben eerst begonnen met 1x 50 mg, verdeeld over 2x. Maar het gaat nog steeds niet echt lekker met hem. HIj wilde vanmorgen en vanmiddag weer niet eten en vanavond een paar hapjes. Verder ligt hij veel voor del te slapen, maar dat kan ook nog aan de tramadol liggen.
Door Lil
#2993341
tt-tjes schreef: Hij mag 2x daags 50 mg maar ik ben eerst begonnen met 1x 50 mg, verdeeld over 2x. Maar het gaat nog steeds niet echt lekker met hem. HIj wilde vanmorgen en vanmiddag weer niet eten en vanavond een paar hapjes. Verder ligt hij veel voor del te slapen, maar dat kan ook nog aan de tramadol liggen.
Veel slapen is een veel voorkomende bijwerking.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door