Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3367863
Hope schreef:Ja, na de reactie van Toscak denk ik dat ook. Wel bijzonder, hij heeft dat nog nooit gedaan.

Misschien wordt het nog wel eens een normale hond! :biggrin2:
Oscar heeft dat ook 1 keer gedaan. In zijn geval heel zijn bovenvacht er af, hij leek wel een puppie zo zonder zijn stoere dikke kraag. Terwijl hij normaal voornamelijk zijn ondervacht eruit gooide in de rui. Sta je toch even raar te kijken, maar het kwam ook vanzelf weer goed.

Sterkte met je normale hond ;D
Gebruikersavatar
Door Hope
#3367979
Het is echt een ontplofte ragebol aan het worden ;D ;D ;D

Hij doet het zo goed verder!

Gisteren heeft hij gezwommen en heb ik hem alleen droog geblazen, niet gewassen. Geen jeuk!
Wat een gemak!!!
Gebruikersavatar
Door Ina
#3367982
Wat ontzettend fijn om te lezen....wat een rust zal het brengen in je hoofd als je het straks een beetje los kan gaan laten
Voor nu zul je waarschijnlijk elke keer nog met argus ogen Nelson in de gaten houden op momenten dat je normaal gesproken een reactie zou verwachten

.....en ach.... liever een ontplofte ragebol als een mooi glad pelsje met jeuk toch ;)
Door Lizzy
#3368050
Hope schreef:Het is echt een ontplofte ragebol aan het worden ;D ;D ;D

Hij doet het zo goed verder!

Gisteren heeft hij gezwommen en heb ik hem alleen droog geblazen, niet gewassen. Geen jeuk!
Wat een gemak!!!
Echt, wat heerlijk! Ik blijf op turbo duimen, voor de zekerheid!
Gebruikersavatar
Door Hope
#3368184
Gisteren belde ik de dierenarts.
'ik wil graag een afspraak maken voor Nelson.'
'oh nee! Tja ik weet niet zo goed wat we nu nog aan die jeuk kunnen doen'
'hij heeft geen jeuk, hij heeft een gescheurde nagel'
' ;D ;D ;D '

Hij is vandaag 14 dagen vrij van jeuk. Ik ben benieuwd hoe lang het gaat werken.
En hij heeft dus een gescheurde nagel omdat hij zo achterlijk deed in de tuin dat zijn nagel het niet volhield. Blij ei :D
Gebruikersavatar
Door Hope
#3368487
Pauline schreef:Ik durf zomaar om de drie dagen naar dit topic te kijken!! En volgens mij gaat het nog steeds goed.
Het begint ons allemaal ontzettend te verbazen. Hij heeft er nu toch echt al drie weken op zitten en eigenlijk hadden we verwacht dat hij al een nieuwe prik nodig had gehad. Hij komt van de apoquel én hij kreeg maar 30 mg (in plaats van de geadviseerde 40).

Ik zit een beetje te twijfelen of ik Margreet nog ga mailen. Ik wil niet betweterig overkomen maar misschien heeft ze nog wel wat aan onze ervaring, kan ze er een andere hond nog mee helpen. Zij als dermatoloog adviseerde in ons geval nu toch echt apoquel plus moderin. Ik snap haar gedachtegang en respecteer haar als arts héél erg. Maar toch ben ik heel blij met de cytopoint.
Gebruikersavatar
Door Ina
#3368491
Ik zou haar absoluut op de hoogte houden.
Als professional zal ze zeker weten geïnteresseerd zijn in het verloop en het super resultaat.
Is toch niks betweterigs aan.....jullie zijn nu gewoon onwijs blij en ik neem zomaar aan dat zij die vreugde graag met jullie deelt na alle ellende :)
Laatst gewijzigd door Ina op di 19 feb 2019, 17:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Janie2
#3368493
Absoluut mailen hoor!
Ik vond het nogal kort door de bocht van haar. Wie weet komt ze nog met wat interessante info of ze kan het inderdaad gebruiken voor andere dieren.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door