Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lil
#3149572
September is voor mij een k*t maand. Ik heb last van hooikoorts en huisstofmijt en dat is dan lekker hevig.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3151451
Ik gebruik sinds een week op 1 poot Sanex Advanced body lotion Atopicare.
Het verschil is echt duidelijk zichtbaar. De poot die ik smeer is niet meer rood, minder droog en krijgt weer haar. De andere niet.

Ik ga het ook gebruiken in oksels, liezen en zijn andere poot.
Door Lil
#3151461
Hope schreef: Ik gebruik sinds een week op 1 poot Sanex Advanced body lotion Atopicare.
Het verschil is echt duidelijk zichtbaar. De poot die ik smeer is niet meer rood, minder droog en krijgt weer haar. De andere niet.

Ik ga het ook gebruiken in oksels, liezen en zijn andere poot.
Dat is toch die lotion van de reclame voor mensen?

Wat een goed idee.
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3151462
Oh, wat fijn.
Ik had een advertentie gezien van dat spul en zitten twijfelen of ik het voor Dali zou aanschaffen. Maar ik ben altijd nogal sceptisch ten opzichte van dat soort commerciële spullen, dus had nog niks gedaan. Fijn dat Nelson zich als testhond heeft geleend  ;)
Is de ingrediënten-lijst een beetje oké? Niet al te veel chemicaliën?
Door deja
#3151467
Ik ga het ook halen voor Fajah die klungelt ook altijd met  haar poten en liezen en oksels Hoe vaak smeer je per dag. Wat fijn dat je er wat voor gevonden heb.
Laatst gewijzigd door deja op di 08 sep 2015, 15:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3151523
Ow ik kijk duidelijk te weinig reclame. Gelukkig bestaat google

Hmmm interessant  :g:
Kan het altijd eerst op mijn handen uitproberen kijken of dat wart doet
Gebruikersavatar
Door Hope
#3151693
Lil schreef: Dat is toch die lotion van de reclame voor mensen?

Wat een goed idee.
Ja, die ja. Ik vind het echt fijn spul. Het is niet vet en trekt heel snel in.
Door Lil
#3151715
Hope schreef: Ja, die ja. Ik vind het echt fijn spul. Het is niet vet en trekt heel snel in.
Dank voor het uitproberen, dan ga ik hem halen.
Kimbaatje heeft plekken op haar buik. Zie haar verder niet krabben of bijten, maar die plekken vertrouw ik niet (Cay zag met haar atopie vaker zo uit). Dan kan ik eerst eens die zalf proberen voordat ik inzet op andere dingen (het zou mij niets verbazen dat het komt doordat zij zo extreem klein is en dus automatisch met haar buik door het gras, brandnetels etc etc loopt).
Door sella
#3151732
Dank je voor de tip. Ik ga dat ook halen, kijken of de mannen wat minder jeuk kunnen krijgen.

Fijn dat het zo goed werkt voor nelson!
Gebruikersavatar
Door Chantalletie
#3153597
Ik heb je hele topic, in etappes, gelezen en wat heb jij een doorzettingsvermogen Marloes! Ik heb ontzettend veel bewondering en respect voor je, hoe jij met Hope bent om gegaan en je hebt letterlijk gevochten voor je hondje, echt geweldig!
Gebruikersavatar
Door Hope
#3155967
Chantalletie schreef: Ik heb je hele topic, in etappes, gelezen en wat heb jij een doorzettingsvermogen Marloes! Ik heb ontzettend veel bewondering en respect voor je, hoe jij met Hope bent om gegaan en je hebt letterlijk gevochten voor je hondje, echt geweldig!
Dank je! :-*

Het gaat beter dan ooit met Nelson. Ik geloof dat de atopicare van Sanex echt heel veel doet. Hij is voor het eerst 100% jeukvrij en heeft geen rode of kale plekken meer
Gebruikersavatar
Door Terça
#3156178
wat super fijn dat het zo goed gaat !
Ik ben erg benieuwd hoe je de Atopicare-lotion gebruikt.
Doe je dit op kale plekken, liezen & oksels die al van nature kaal zijn of gewoon ook over de vacht ?
Gebruikersavatar
Door Hope
#3156181
Terça schreef: wat super fijn dat het zo goed gaat !
Ik ben erg benieuwd hoe je de Atopicare-lotion gebruikt.
Doe je dit op kale plekken, liezen & oksels die al van nature kaal zijn of gewoon ook over de vacht ?
Liezen en oksels zijn bij hem dun behaard en echt het probleem gebied. Die smeer ik gewoon dun in. Kale plekken smeer ik in tot het haar weer zo dik is dat dit niet meer lukt.
Door Lizzy
#3156187
Ik weet niet hoe het met de luchtvochtigheid bij jou gesteld is (hier is het echt vreselijk! In huis is ie 75% op het moment) maar merk je daar nog wat van?
Gebruikersavatar
Door Hope
#3156199
Lizzy schreef: Ik weet niet hoe het met de luchtvochtigheid bij jou gesteld is (hier is het echt vreselijk! In huis is ie 75% op het moment) maar merk je daar nog wat van?
Ja! Luchtvochtigheid is hier het belangrijkste. Komt die boven de 65 of onder de 45 dan ontstaat er jeuk. Wij meten daarom in verschillende ruimten continu de luchtvochtigheid en spelen daarop in. Ik vrees dat ik van de winter een ontvochtiger zal moeten gaan plaatsen. Het is hier nu in de bijkeuken, waar Nelson slaap 59 en in de keuken en huiskamer 63. Maar dan moet ik al stoken met de ramen op een kier anders loopt het op.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door