Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lil
#2973570
Probeer eens ctrl + shift.

Bij hondje van pa duurde het terug groeien van de nagel een maand of 5. Eerste randje pas 1 maand nadat de ontsteking weg was ( dus 2 maanden na het trekken ).
Gebruikersavatar
Door nova
#2973578
[quote="Lil"]
Probeer eens ctrl + shift.

Bij hondje van pa duurde het terug groeien van de nagel een maand of 5. Eerste randje pas 1 maand nadat de ontsteking weg was ( dus 2 maanden na het trekken ).
[/quote]


Das best lang, maar goed  :)

-  is de slash
] is de backslash
=  is het vraagteken
( is  de ster, die boven de acht ligt....
en zo kan ik nog ff doorgaan  :-\
Door Lil
#2973975
[quote="nova"]

Das best lang, maar goed  :)

-  is de slash
] is de backslash
=  is het vraagteken
( is  de ster, die boven de acht ligt....
en zo kan ik nog ff doorgaan  :-\
[/quote]

Ja, heel lang. Wij dachten ook dat het niet terug zou groeien die kans loop je, maar ook dat is niet erg. Nagel is wel wat vreemd van vorm zeg maar. Wie weet hebben we het eerste randje trouwens wil gemist ;)

Ctrl+schift hielp niet? Wat voor Windows heb je? Het is een instelling die alles door elkaar gooit. Even googlen op tekens omwisselen en je Windows versie.
Door fransbulletje
#2974009
Hugo heeft in het voorjaar ook een nagel afgescheurd ( klauwtje) Door dierenarts stukje verwijderd maar achteraf bleek dat het helemaal bovenaan was ingescheurd. Na een paar weken biotexbadje 2 x daags en gaasje met betadinezalf liet het laatste stuk nagel vanzelf los. Omdat het wel een gevoelige plek was verbond ik het met een droog gaasje en kleefverband ( petflex) dat ging prima. Nu zit er inmiddels een nagel op maar dat heeft echt wel een tijd geduurd.
#2976035
[quote="nova"]
Heeft iemand enig idee hoe lang het duurt voordat de nieuwe nagel er is? Ik zie er  nog steeds niks van.  :-\ Geen ienie mienie randje zelfs  :-\
Ik zalf nu dagelijks met honingzalf, en heb t idee dat de ontsteking verdwenen is. Het ruikt  tenminste niet naar ontsteking.

Wel heb ik een gemakkelijke methode gevonden om de teen-voet af te dekken tegen erge vervuiling
ik gebruik wegwerp washandjes. Voet erin, en dan een  paar circulaire slagen met schilderstape .  Blijft  redelijk goed op de plaats, gemakkelijk aan te brengen en het  is geen aanslag op m n portemonnee  :)
[/quote]

Max heeft z'n duimnagel een keer afgerukt, moest ook een restje nog door de da laten verwijderen. Het heeft wel een aantal maanden geduurd voordat de nagel helemaal terug was.
#2976039
[quote="nova"]

Das best lang, maar goed  :)

-  is de slash
] is de backslash
=  is het vraagteken
( is  de ster, die boven de acht ligt....
en zo kan ik nog ff doorgaan  :-\
[/quote]

Waarschijnlijk heb je per ongeluk een andere landeninstelling voor je toetsenbord geselecteerd. Wat staat er onder op de statusbalk? NL of iets anders? Bij mij kan ik tussen de verschillen toetsenborden kiezen door op alt-shift te drukken tot ik het land te zien krijg dat ik wil hebben. Ik heb bv. ook een Duits en een Fins toetsenbord op m'n statusbalk, voor als ik iets in die talen moet schrijven.
Gebruikersavatar
Door nova
#2978756
Vandaag nieuwe plaatjes gemaakt,  de nieuwe nagel is vlgs mij in aangroei. Foto's zijn gemaakt met de tel.  Niet de goede camera kwaliteit van de eerste plaatjes  ;) Maar het geeft wel een indruk  :)

fot's zijn gecopyd van FB, en worden hier beter weergegeven  :D

het gelige plekje onderin is honingzalf. De witte 'deksel' is volgs mij de nieuwe nagel

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door nova
#2978779
hannabelgje schreef: Hmmm ik vind het er toch niet lekker uitzien.
Bij Zoë is de nagel na een jaar of twee nog steeds niet terug trouwens.
Het ruikt niet naar pus of andere vieze luchten. Ik ben dus wél tevreden  ;)
Over de vorm en de kleur  v d nagel wil ik het niet hebben en mocht dat niet verbeteren dan vind ik dat niet eens erg  ;)
Door Lil
#2979078
Ik vind het dus wel mooi uit zien. Droog, niet ontstoken. Rare vorm is iets dat inderdaad vaker voorkomt. Meestal hebben de honden daar helemaal geen last van en ik dus ook niet. Nu ben ik misschien wel extreem gemakkelijk bij zo iets.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door