Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Riek
#2935017
Ja, ik dacht ook gelijk kennelhoest. Al toen in het geluid nog niet aan had staan.

Heel soms heeft er hier ook één een soort kriebeltje in de keel, en dan geef ik een korstje droog brood.
Dat helpt bij mij ook als ik het gevoel heb dat er iets in mijn keel is blijven steken.
Maar dit doe ik niet bij kennelhoest.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2935124
Angelique schreef: Hoestsiroopje e.d. eventueel weerstandverhogend middel geven. Geen halsband en geen drukmakerij.
Hoestsiroopje hebben we staan, tuig is uit de kast gehaald. Geen drukmakerij..... Tja  :P

Speurles voor morgen is afgezegd, les van donderdag is afgezegd, workshop is afgezegd. Verder maken we ons weinig zorgen, hij heeft wel meer geslapen dan anders, maar we merken niet veel aan hem behalve incidenteel dit hoesten. Afwachten maar hoe het zich ontwikkeld, zal wel loslopen, maar we houden het in de gaten.
Angelique schreef: Die verslikt zich....beetje slappe larynx waarschijnlijk. Oscar is binnenlichaams aan het voorhoesten.
Onze eerste reactie was huh, wattes? Weer een nieuw kunstjes erbij! Wat een prachtige benaming.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2935152
Kaela schreef: Hoestsiroopje hebben we staan, tuig is uit de kast gehaald. Geen drukmakerij..... Tja  :P

Speurles voor morgen is afgezegd, les van donderdag is afgezegd, workshop is afgezegd. Verder maken we ons weinig zorgen, hij heeft wel meer geslapen dan anders, maar we merken niet veel aan hem behalve incidenteel dit hoesten. Afwachten maar hoe het zich ontwikkeld, zal wel loslopen, maar we houden het in de gaten.

Onze eerste reactie was huh, wattes? Weer een nieuw kunstjes erbij! Wat een prachtige benaming.
Qua drukmakerij is het vooral gunstig als hij niet teveel zijn klep opentrekt. Spelen in stilte mag wel  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2935165
Angelique schreef: Qua drukmakerij is het vooral gunstig als hij niet teveel zijn klep opentrekt. Spelen in stilte mag wel  :biggrin2:
Oh, dat lukt wel. Blaffen doet ie nooit veel. Tenzij er bezoek komt.

Dank voor alle adviezen!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door