Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2920448
Hallo,

Ik heb vorige week Similisan 2 gekocht in de hoop dat het Jacy zal gaan helpen. In januari/februari heb ik bijna 2 maanden cortisonezalf gebruikt, dit mag ik van de DA regelmatig gebruiken bij ontstekingen maar moet wel op controle voor het hoornvlies komen....
Dit wil ik zelf niet zo lang gebruiken en Jacy blijft maar met zijn oogjes klieren. Nou hoopte ik dat similasan verbetering zou geven, maar het wordt niet beter.. Gelukkig ook niet slechter!! En dat terwijl hij van het weekend flink in het stof heeft gebeten (letterlijk, op een droge akker bij schoonouders)

Dus ik zie wel verbetering als in geen verslechtering, maar ik hoopte dat het nóg beter kon.. Verwacht ik teveel? Ik gebruik nu 's ochtends en 's avonds 2 druppeltjes. Hoe vaak en veel geven jullie als er last is. En na hoeveel tijd treedt er verbetering op?
Door Lil
#2920454
Welke Similasan gebruik je?

Er is 1 voor allergie (nr. 2) en 1 voor vermoeide en branderiger ogen (nr.1).
Mijn ervaring is dat als je de verkeerde gebruikt het niet echt iets doet. Wordt dan niet slechter en niet beter.
Door Lizzy
#2920502
Meestal zie ik verbetering binnen enkele dagen. Ik druppel wel een keer of 3 a 4 en soms zelfs 5 per dag. Niet teveel druppels maar in het begin wel meerdere keren per dag.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door