Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Dian
#2914442
Laddy geeft nu al een paar dagen 's nachts overgegeven. Het is eigenlijk bijna altijd gras wat hij overgeeft. Ik let er op dat hij niet loopt te grazen als een koe, maar blijkbaar krijgt hij genoeg binnen. Hij krijgt 1x per dag eten tussen 3 uur en 5 uur. Geenvast tijdstip dus. Zou het beter zijn om terug te gaan naar 2x voeren? Ik snaper niets van. Hij deed dit nooit. Hij is nu 16 maanden oud. Ik heb niet het idee dat hij overdag misselijk is ofzo........

Iemand suggesties? Ik weet het niet meer......
Gebruikersavatar
Door Dian
#2914451
Lizzy schreef: Spuugt hij gras met gele vloeistof of alleen gras?
Het lijkt of er kvv bij zit. Het is geen gal of slijm wat er meekomt.
Door Lizzy
#2914456
OK.

Voor mij is "paar dagen" een dag of 2. Ik zou het gewoon even aankijken. Kan een maagirritaatietje of virusje zijn. Ter ondersteuning kun je een slokje (geiten)yoghurt voor het slapengaan geven.
Gebruikersavatar
Door Dian
#2914466
Oké we houden het nog even in de gaten. Het is nu 3 nachten achter elkaar gebeurd. Kan natuurlijk een virusje zijn. Maar ik voel me altijd een beetje onzeker op zulke momenten. Moet alleen beslissingen nemen en ja als het gaat over je alles dan is het wel eens moeilijk :-[
Door miik
#2914547
Lizzy schreef: Ter ondersteuning kun je een slokje (geiten)yoghurt voor het slapengaan geven.
Of een tabletje okugest...
Door Envie
#2914555
Mijn hond eet vaak gras wanneer hij een opdracht niet snapt, of er simpel weg even geen zin in heeft. Een oversprong reactie. Kan hij wat uit zijn doen zijn? Loopse teefjes?
Wanneer hij meerdere flinke sprieten heeft gegeten, verteren de botjes duidelijk minder goed !!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door