Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#2913819
We zijn nu bijna 24 uur verder. Biscuit heeft al een deel watten uitgepoept. Bij de rest heb ik geen watten in de ontlasting kunnen ontdekken. Ze hebben allemaal wel (goed) gepoept. Ze hebben ook allemaal zojuist weer goed gegeten. Geen koorts. Tot zo ver.
Door Lizzy
#2913828
Fido schreef: Temp. verhoging dus dat de aankomende dagen meerdere keren meten zodat je een stijging eerder constateer dan uiterlijke verschijnselen.
Niet meer willen eten eventueel in combinatie gedragsverandering.
En later pas: geen ontlasting, gedragsverandering (sopor, stupor) , braken maar dan heb jij al aan de bel getrokken  ;)
Dan zou een rofo wel wat kunnen opleveren. Je ziet het glas niet maar vaak wel een afwijking tov normale anatomie. Evt echo.
Maar nogmaals, in de spoed vaak meegemaakt en liep bijna altijd goed af. Wat vele malen meer een alarm doet afgaan is een saté prikker of een kippen/karbonade verhit bot.
Bedankt voor je reactie Fido, fijn!
Door miik
#2913837
Dat is schrikken zeg ! En super fijn dat Fido ook antwoord geeft ! Dan weet je waar je op kan letten.
Ik hoop dat het allemaal mee valt ! Maar voor nu lijkt het goed te gaan....
Tis altijd zo lastig als je ook niet weet wie het is geweest ....
Door Lizzy
#2913866
Nou, ik ben de AH in gedoken. Heb ik een pot Calve pindakaas gekocht. Thuis de pot gewogen, in de inhoud (350 gram) eraf getrokken, etiket eraf gehaald. Dan weegt volgens mijn berekening het glas 175 gram. Daarna ben ik de tuin millimeter voor millimeter gaan vegen, op mijn knietjes, met een klein vegertje. En heb nog aardig wat stukjes glas gevonden. En volgens mij heb ik 175 gram glas.

Ik ben als de dood dat ik het verkeerd heb zitten doen, van de zenuwen, dus ik wacht nog even met juichen tot Leo thuis is om de boel na te kijken voor me. Maar als ik gelijk heb, betekent het dat geen van mijn smurfjes daadwerkelijk glas op heeft gegeten.

Ik houd nog even 10000 slagen om de arm. Maar de vooruitzichten zijn positief, ik ben volgens mij nooit 30 gram glas kwijt ofzo!

Adem in, adem uit.
Door Lizzy
#2913950
Leo heeft net op 2 weegschalen nagewogen en hij komt op dezelfde uitkomst uit als ik! Ik denk dat we kunnen concluderen dat we een dikke vette BORREL kunnen gaan drinken op de goede afloop omdat geen van de honden glas op hebben!

Ik moet zeggen dat het op zich ook niks voor mijn honden is, om oneetbare dingen op te eten. Maar ja, ik dacht "met een likkie pindakaas eraan...". Kennelijk toch niet.

Ik ben heel erg opgelucht en dan druk ik mij zacht uit!
Door Vivianneb
#2913958
Lizzy schreef: Leo heeft net op 2 weegschalen nagewogen en hij komt op dezelfde uitkomst uit als ik! Ik denk dat we kunnen concluderen dat we een dikke vette BORREL kunnen gaan drinken op de goede afloop omdat geen van de honden glas op hebben!

Ik moet zeggen dat het op zich ook niks voor mijn honden is, om oneetbare dingen op te eten. Maar ja, ik dacht "met een likkie pindakaas eraan...". Kennelijk toch niet.

Ik ben heel erg opgelucht en dan druk ik mij zacht uit!
:beerchug:

Gelukkig maar!! Zat al de gehele dag mee te lezen of het allemaal goed ging komen... dit soort zaken gebeuren toch zo snel..
En die honden zijn er altijd als de kippen bij...  :-\
Gebruikersavatar
Door Lucie110
#2913999
Jeetje wat zullen jullie geschrokken zijn. Wat fijn dat jullie bij het nawegen van de lege pot op hetzelfde gewicht uitkomen.
Proost en probeer nog even te genieten van deze koningsdag (die je vast nooit meer zal vergeten)  :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door