Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2915762
Moeilijk te zeggen, Chiro of Osteo..

Bij Whisper merk ik vooral na de behandeling van Jannemarie dat de spanning heel erg van haar af is. Ze heeft dus veel last van haar schouder (zenuwen) maar als ze bij haar is geweest, dan beweegt ze haar poot weer gewoon. Als ik haar nu bijvoorbeeld een tuigje om zou doen, houdt ze haar voorpoot tegen als ik deze door het tuigje wil doen. Komt ze bij Jannemarie vandaan, dan gaat alles weer soepel en ze heeft dan niet of nauwelijks meer pijn.

Ik heb totaal geen idee wat verstandiger zou zijn.
#2915828
koekiesranch schreef: Ik ben met Tjusa bij Dorthe geweest (in Donderen) op aanraden van Erwin. Bij Tjusa stond echt alles scheef wat er maar scheef kon staan in haar rug en bekken (Door trauma). Door Dorthe met heel veel geduld en kundigheid op zijn plek gezet en er zijn pas HD foto's gemaakt
HD A norbergwaarde 38.. Ben dus heel erg tevreden ;) ;)
Dorthe is dus een chiropractor? En Erwin is Erwin van Any Animal?
Wat fijn dat het weer helemaal goed gekomen is. Ik weet niet wat het bij Nova veroorzaakt kan hebben. Veel van de klachten spelen al heel lang, sommige al zo lang als hij bij ons is. Het wordt alleen steeds erger. In eerste instantie viel het niet zo op dat hij z'n rug veel bol hield bijvoorbeeld, omdat hij het nog niet zo vaak deed, nu doet hij het bijna continue en valt het echt op "okay hier is iets mis"
Zijn er meerdere behandelingen geweest? Zo ja, hoe vaak en hoe lang moest je heen?
Wel erg fijn om te horen dat het goedgekomen is. Geeft me hoop!
#2915931
Ik neem aan dat Nicole je honden heeft onderzocht. Dan zou ik haar advies maar opvolgen om naar een chiropracter te gaan.
Mijn hond liep ook af en toe kreupel, ik heb Nicole op de wedstrijd er naar laten kijken en die zei, de hond heeft iets met de tenen.
Ik ben toen naar Ronald Mouwen gegaan( chiropracter) en die zei inderdaad een gekneusde teen.
Ook ben ik met mijn teef daar geweest een maand geleden, die had de rug vast zitten, waardoor haar elleboog en tenen over belast waren.
Nu heeft ze alleen nog last van de tenen.
#2915964
Behendige hovi's schreef: Ik neem aan dat Nicole je honden heeft onderzocht. Dan zou ik haar advies maar opvolgen om naar een chiropracter te gaan.
Mijn hond liep ook af en toe kreupel, ik heb Nicole op de wedstrijd er naar laten kijken en die zei, de hond heeft iets met de tenen.
Ik ben toen naar Ronald Mouwen gegaan( chiropracter) en die zei inderdaad een gekneusde teen.
Ook ben ik met mijn teef daar geweest een maand geleden, die had de rug vast zitten, waardoor haar elleboog en tenen over belast waren.
Nu heeft ze alleen nog last van de tenen.
Ja inderdaad Nicole. Ze is dan wel nog NET niet afgestudeerd, maar ik vind haar heel vakkundig en bekwaam. Ze heeft me al meerdere keren erg goed advies gegeven inderdaad.
Wat betreft Storm vertrouw ik haar ook echt. Ze heeft me vorig jaar al geholpen met hem en ik geloof ook echt als zij zegt dat hij niet heen hoeft, dat dat ook zo is, en dat we het met de oefeningen voor elkaar gaan krijgen.
Maar wat betreft Nova, zowel osteo als chiro is compleet nieuw voor mij. Zelf vind ik de chiropractor altijd een beetje een eng idee. Ik zou idd ook naar Ronald gaan als ik naar een chiropractor ga. Fijn om in ieder geval goede ervaringen te horen!
#2915995
Kaela schreef: Je kan ook op 12 mei naar de lezing van Jannemarie in Sneek komen en even met haar overleggen. Ik ga er van uit dat als de ostheopaat niets kan doen of minder dan de fysio, dat ze daar ook eerlijk in is.
Zonder auto even naar Sneek gaan vanuit Groningen is niet erg handig/makkelijk te doen :(
Kan natuurlijk wel even contact met haar zoeken.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door