Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2926239
[quote="Daantje"]
Wow ,ongelooflijk hoe mooi die plek dichtgegaan is  !!!
Geweldig spul, tea-tree zalf  :D

Ook interessant is dat er nu wel nieuwe huid wordt aangemaakt,incl. een beetje haargroei.

Smeer je nog steeds die zalf ?Of iets anders om de huid nog verder te herstellen?

Wonderbaarlijk mooi resultaat !
[/quote]
Ja, goed he?!
De kring lijkt te krimpen. Ik denk dus eigenlijk niet dat er nieuwe huid wordt aangemaakt. Maar het is interessant, hoe dit nu geneest.
Ik smeer niks meer. Eigenlijk al niet meer sinds de een na laatste foto.
#3030149
Jeetje, wat een eng ding met toestanden is dat geweest! :o
Maar gelukkig toch zonder operatie weer weggegaan en genezen. Want op een  wond van 4x4 cm boven op de kop zit je inderdaad niet wachten...

We wachten af wat het bij Lily is en hopelijk is er ook geen operatie nodig. Want boven in het oor is ook geen handige plek daarvoor. :-\

[quote="Lizzy"]
En om nog preciezer te zijn: wij hebben er Tea Tree balsem van Chi opgesmeerd. En dit bevat 11% tea tree en daarnaast nog lavendel, eucalyptus en niaouli.
[/quote]
En deze knoop ik m'n eigen oren! ;)
#3030564
[quote="Lizzy"]
Ja, nou heel eerlijk: zolang er niks aan de hand is (dus zo lang het mooi heel is): niks opsmeren!
[/quote]
Nee, dat was ik ook niet van plan!
We blijven nog even afwachten wat het is, maar als het een histiocytoom is gaan we niks smeren zolang dat ding heel is.

Ik knoopte het voornamelijk in mij oren voor het geval dat. ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door