Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2905988
Lizzy schreef: Vandaag met mijn DA wezen praten. Volgende week dinsdag gaat de histiocytoom operatief onder narcose verwijderd worden. Het ding is veel te onrustig. Voor de zekerheid ook weer opsturen.....
Dat was bij ons ook dus, want onschuldig is het niet als hij zo groot en onrustig blijft. En dan hoeft het geen kwaadaardig iets te zijn, maar op deze plek zit het zo beroerd qua huid en ruimte en beweegelijkheid.

Ik vindt het een verstandige beslissing. Sterkte met de operatie.
#2907534
Ja. Wat nu sprak Pietje Cru? Sinds ik dat ding schoon maak met echinacea extra forte en er daarna tea tree zalf op smeer, blijven de andere honden er ver uit de buurt en is de histiocytoom eindelijk rustig. Sinds vrijdag. En doordat het rustiger is, is ie ook platter. En nou zitten we opnieuw te twijfelen of we 'm wel weg moeten laten halen..... We gaan 'm vanmiddag even aan Frank laten zien om te overleggen. 
#2907705
Net terug. We gaan 1 a 2 weken uitstellen en hopelijk komt van uitstel afstel. Frank heeft de histiocytoom nu heel precies opgemeten. En als ie nu nog groter gaat worden, moet ie er subiet af. Over 2 weken moet ie kleiner zijn, anders gaat ie er alsnog af. Maar Frank vond 'm er ook iets rustiger en anders uit zien, dus hij wilde het wel een kleine kans geven. Ik ga nog even door met de tea tree balsem. Het voordeel daarvan is dat de andere honden er ver van uit de buurt blijven en zij zelf ook niet de neiging meer heeft om te gaan liggen rollen en de zalf van het kleedje af te likken, wat ze wel deed met alle andere smeerseltjes. KEIHARD DUIMEN gaan we hier! Als er mensen zijn die willen meeduimen, heel graag!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door