Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door flodder en dwarrel
#2896658
tt-tjes schreef: Zo, alles binnen. Rib uit mijn lijf maar ik moet het proberen. 2 soorten druppels en 3 soorten korreltjes. Ben benieuwd.
Ben wel benieuwd wat je gekregen hebt
Door tt-tjes
#2896667
1flesje druppels voor zijn prostaat en 1 voor zijn anaalklieren.  Ik weet niet wat daar in zit maar dat stelt ze zelf samen. Verder Silicea korrels,  calcium sulf... en marjorana geloof ik. Ikkan  haar handschrift niet helemaal ontcijferen.  Ik wil haar wel nog vragen wat in de druppels zit.
de eerste dagen moet hij 3x daags alles gebben om een boost te geven en daarna terug naar 2x.
Door tt-tjes
#2899326
Hoe ziek kunnen ze hier van zijn?  Ik krijg Balou niet aan het eten. Hij eet al weken heel slecht. Nu is hij ook weer aan het soppen. Of zou het aan de homeopathie kunnen liggen. Dat krijgt hij nu sinds zaterdag.
Door tt-tjes
#2899353
Vanavond ga ik naar Maarten voor een buik en prostaat echo. Ik wil uitsluiten dat daar gekke dingen zitten.

Pffffff, het spaarpotje is bijna leeg.  :-[
Door Lizzy
#2899550
tt-tjes schreef: Net maar weer een keer uitgedrukt. Nu is het geel ipv gifgroen! Verbeteting??? Ik weet het niet.
Had hij last, dat je ze uit hebt gedrukt? Misschien dat je Sita moet mailen en het haar moet vragen?
Door tt-tjes
#2899552
Lizzy schreef: Had hij last, dat je ze uit hebt gedrukt? Misschien dat je Sita moet mailen en het haar moet vragen?
Ja, hij sopte zich weer wezenloos. Sita is op vrijdag niet bereikbaar.
Door Lizzy
#2899554
tt-tjes schreef: Ja, hij sopte zich weer wezenloos. Sita is op vrijdag niet bereikbaar.
Pfft, wat een gedoe. Heb je wel eens geprobeerd om er een warme washand op te leggen ipv uit te knijpen?
Door tt-tjes
#2899586
Ja, dat heb ik ook gedaan. Ik heb al zoveel geprobeerd.  Ik wordt er een beetje moedeloos van. Ik krijg het gewoon niet weg en hij heeft er zoveel last van. Hij eet al weken bijna niet. Zelf de verse lamspens wil hij niet. Vleesbot ook niet.
Door Lizzy
#2899589
Potverdrie. Nou, ik ben normaal niet voor dit soort dingen maar ik liet ze dus weghalen.......
Ik heb ooit een kat gehad. Joh, die zou een vlooienallergie hebben, toen een hatseflats allergie en ik heb jarenlang lopen klooien met haar (beet zichzelf tot bloedens toe open). Tot er een DA zei "die kat he, die heeft gewoon last van haar anaalklieren" (die had ik ook al 100 keer laten uitknijpen). Ik heb haar laten opereren, ze heeft nooit meer last gehad, ze bloeide helemaal op en is 19 jaar geworden (ze was een jaar of 10 toen ik haar liet opereren).
Laatst gewijzigd door Lizzy op vr 28 mar 2014, 17:26, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door