Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2873522
Morgen gaat tante P weer na de da. 12 december voor het laatst geweest en sinds begin dit jaar alleen nOg een poedertje en een pil. Morgen komt ze weer op de foto en wordt ze verder helemaal nagekeken. Ik duim zo hard dat alles oké is en we niet opnieuw lastige afwegingen moeten maken.

Na tante P is grote beer aan de beurt. Ze hijgt erg veel, vorig jaar was de lacroscopie oke, maar ze overleefde het onderzoek bijna niet. Het hijgen bleef, maar ik durf geen nieuw onderzoek. Sinds drie weken zijn de klachten erger, dus nu toch een nieuwe afspraak. Verder is ze erg kreupel, ondanks pijnstilling. Ook daar gaan we naar kijken en daarna het weekend nadenken over wat wijsheid is. Ze is pas 9,5 jaar, haar koppie zit helemaal goed en nu wil het lijf niet meer.

Daarna zijn dame en Arie nog aan de beurt, de laatste voor een ooruitspuiten de eerste omdat de oplosbare hechting van de tandoperatie niet is opgelost en na twee maanden opeens tevoorschijn komt in haar mond.
Laatst gewijzigd door kira op wo 23 apr 2014, 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door kira
#2873539
Radja schreef: Zou tante P nu extra veel hijgen omdat ze meer pijn heeft?
Maar ga zeker voor jullie duimen!
Sterkte morgen.
Dat is grote beer. Het kan, maar ze loopt ook aan en doet aan nepbraken, allemaal tekenen van stembandverlamming. Overigens staat de dopplerecho ook ingepland mocht daar aanleiding toe zijn. Ik hoop dat we wat kunnen vinden dat te verhelpen is.
Gebruikersavatar
Door Radja
#2873590
Stom,heb gelezen dat het om grote beer ging,maar schrijf tante P op ::)!  Hoor je een soort klik in grote beer zij keel? Radja had ook stembandverlamming en de laatste dagen voor haar dood,hoorde we regelmatig een klik in haar keel,de DA die hoorde het ook heel duidelijk,toen hij hier thuis was om haar in te laten slapen! Radja hijgde idd ook erg veel en heel enkel nep braken,zeg maar een verlengde hoest,schrapend alsof er iets in haar keel zat waar ze last van had.

Ik help je hopen dat het geen stembandverlamming is.

Ga voor jullie duimen! Nogmaals sterkte morgen.
Door sella
#2873644
Tuurlijk duimen we voor alle beren. Geef ze allemaal maar een kroel van ons.
De foto van tante P zal vast stukken beter zijn. Ik hoop dat grote beer nog wat verlichting kan krijgen, das niet fijn als ze zich zo gammel voelen.
Ik duim ook dat de oplosbare hechtingen er makkelijk uitkunnen de vervelende dingen. Dat mooie arie weer lekker schone flappers krijgt, dan kan ze weer nét doen of ze doof is ;D
Door Alba
#2873708
Jeetje, da's een complete lappenmandenverzameling. Beterschap en hopelijk allemaal goede berichten voor alle beren, de 1 is wat makkelijker op te lappen dan de ander.
Door Lil
#2873717
Poeh dat is heel wat. Duimen draaien  :-*


Wat is dat trouwens met die oplosbare hechtingen in de bek? Hier zijn die ook iedere keer verwijderd door de da (je zou denken dat ze toch zouden moeten oplossen...).
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door