Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door kira
#2874257
[quote="zhiva"]
Fijn om te horen dat Tante P het zo goed doet. Nu de duimpjes nog even tegen elkaar dus voor grote Beer.

Ik ben vanmiddag ook nog even bij Paul binnen gelopen om Chakotay te wegen. Er stond een grote bus voor de deur met een heel hard blaffende grote hond erin. Chakotay moet altijd even blij joelend als hij de auto uitkomt en werd dus als het ware begroet door een bus  :biggrin2: Zou dus zomaar jullie bus kunnen zijn geweest.  ;)
[/quote]
Denk inderdaad dat dat onze bus was. De blaffende hond zal Arie zijn geweest. Die is zeer waaks.
Door sella
#2874272
Hoe laat zijn jullie er dinsdag? Wij 15.30 kunnen we elkaar nog even een life knuffel geven misschien.
Gebruikersavatar
Door kira
#2876764
Vandaag verder onderzoek met grote beer. Ze heeft in haar voorpoten goudinjecties gehad, haar ellebogen waren er geschikt voor, het was slijtage geen kapotte stukjes oid. Sschouder zat een ? Los stukje met dure naam. Tweede serie foto heeft er toe geleid dat we daar niet aankomen. De schade van het losse stukje is minimaal en de kans op meer problemen bij cq na het verwijderen is aanzienlijk. Haar keeltje was een negatiever verhaal. Maandag wordt ze geopereerd onder volledige narcose en hopelijk krijgt ze daarna een stuk meer lucht. Er is behoorlijke twijfel of de uitslag van de scopie van een jaar terug wel goed is geweest, maar goed, voor nu maar duimen draaien dat alles goed gaat maandag. Ik zie er wel tegen op maar niet opereren is geen optie, dat is ook duidelijk.
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2877870
spannende dag dus maandag. Ik zal duimen! Geen idee hoe laat jullie in Sneek moeten zijn maar ik ben rond 14.00 thuis. Mochtten jullie een bakje willen halen zijn jullie uiteraard welkom  ;)
Gebruikersavatar
Door Daantje
#2878045
Oei ,spannend .Ik duim mee voor een voorspoedige operatie !
Hopelijk lukt alles en krijgt ze meer lucht.

Wat heerlijk om te lezen  dat Tante Pollewop het zo goed doet ! :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door